به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار  و نماینده و مسئولان استانی و شهرستانی هفت طرح عمرانی  در شهرستان فومن به بهره برداری رسید . این طرحها شامل آبرسانی به روستای پیش حصار ، آسفالت راه روستای شیر ذیل  و شلکه بانان ، همچنین سالن آزمون الکترونیکی […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار  و نماینده و مسئولان استانی و شهرستانی هفت طرح عمرانی  در شهرستان فومن به بهره برداری رسید .

این طرحها شامل آبرسانی به روستای پیش حصار ، آسفالت راه روستای شیر ذیل  و شلکه بانان ، همچنین سالن آزمون الکترونیکی آموزش فنی و حرفه ای ، شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک بسیجیان ،باشگاه ورزشی بدن سازی، و بند انحرافی نهر آب کشاورزی روستای شولم بود.

فرماندار فومن در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود:بیش از۱۵۰۰ خانوار شهری  و روستایی از مزایای این طرح ها بهرمند شدند و برای ۶ نفر نیز شغل ایجاد شده است.

شایان ذکر است که امروز برای افتتاح سالن آزمون الکترونیکی آموزش فنی و حرفه ای فومن با حضورمدیرکل مرکز فنی و حرفه ای استان گیلان  به بهره برداری رسید.