به گزارش صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ظهر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت دولت در دیدار استاندار و مدیران ستادی استانداری گیلان گفت: در دولت تدبیر و امید، هشت هزار پروژه در استان اجرا شده که نشانگر کار و همت است و مردم، قدر این همه تلاش را می دانند. […]

به گزارش صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ظهر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت دولت در دیدار استاندار و مدیران ستادی استانداری گیلان گفت: در دولت تدبیر و امید، هشت هزار پروژه در استان اجرا شده که نشانگر کار و همت است و مردم، قدر این همه تلاش را می دانند.

به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از  استانداری گیلان؛ آیت ا… زین العابدین قربانی در این دیدار با بیان اینکه مسئولان بایستی قدر نعمت را بدانند، افزود: مسئولان بایستی تلاش کنند و اقدامات انجام شده را نیز به مردم بگویند.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت، فرصتی برای بیان زحمات و تلاش های انجام شده در جهت پیشرفت و توسعه کشور است.

امام جمعه رشت با اشاره به بهره برداری از سدها، راه ها و سایر اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: همه این دستاوردها بایستی برای مردم بیان شود، اگر چه ممکن است عده ای قدرشناس نباشند اما مردم واقعاً قدر این همه کار و تلاش در کشور را می دانند.

آیت ا… زین العابدین قربانی با بیان نقش مهم دولتمردان مدیر و مدبر در جامعه تصریح کرد: اگر جامعه ای دولت قوی، فرزانه و مدیر داشته باشد؛ گردش چرخ آن جامعه بهتر بوده و رضایت مردم نیز حاصل می شود.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید، هشت هزار پروژه در استان اجرا شده که نشانگر کار و همت است و مردم، قدردان مسؤولان هستند و حتی دشمنان نیز به تلاش بسیار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف با وجود تحریم‌ها از طرف دشمنان نعمت بزرگی برای جامعه است.

آیت ا… قربانی با تأکید بر برطرف کردن معضل بیکاری در جامعه، متذکر شد: مسؤولان از مشکلات مردم آگاهی دارند و تمام تلاش خود را در برطرف کردن آن به‌کار می‌برند.

وی یادآور شد: اگر دولت ها فعال، مدیر و با اندیشه باشند؛ مردم نیز در تمام ابعاد نه تنها در جبهه بلکه در اقتصاد، علم، اخلاق و ادب خوب خواهند شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب برای رضای خدا جانشان را از دست دادند، ما مسئولان نیز بایستی برای رضایت خداوند در جامعه خدمت و تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دولت ما دولت تدبیر و امید است گفت: ما منصوب از سوی امام و رهبر و دولتمردان نیز در دولتی کار می کنند که رییس جمهور آن در سخت ترین مقاطع دارای منصب بوده است و آزمایش شده و امتحان خود را پس داده است که ما نیز باید همانند آنان به دور از تشریفات غلو و دروغ باشیم و خدمت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر توسط منافقین اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر افرادی مخلص بودند و در زمان مسؤولیت نامی نیک از خود به‌جا گذاشتند.

وی به تلاش مسؤولان زیر بیرق ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم خداوند ما را با شهیدان حججی و عشوری محشور کند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آیندگان باید قضاوت کنند که دولت با چه سختی هایی اقدامات را انجام داده است.