به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛در چهارمین روز از هفته دولت مردم  شهرستان شفت نیز همانند دیگر نقاط استان  شاهد بهره برداری از پروژه های بزرگی بودند. امروز با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت ۱۵ پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛در چهارمین روز از هفته دولت مردم  شهرستان شفت نیز همانند دیگر نقاط استان  شاهد بهره برداری از پروژه های بزرگی بودند.

امروز با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت ۱۵ پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید .

در ادامه برنامه های امروز ۳ رشته آسفالت راه روستایی به طول ۳.۵کیلومتر در روستاهای برزوهندان ، کوزان و آزاد محله چماچا با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد و۲۲۸میلیون ریال به بهره برداری رسید .

در چهارمین روز از هفته دولت فاز نخست آبرسانی به پیرده شفت و بند انحرافی کشاورزی در روستای عثماوندان این شهرستان افتتاح شد و ۳ طرح اشتغال زایی تولید و بسته بندی قارچ و پرورش ماهی در کنار دیگر پروژه ها به بهره برداری رسید.

گفتنی است امروز در مجموع ۲۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۷میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال در شهرستان شفت به بهره برداری است.

امروز فرماندار و نماینده شهرستان شفت به مناسبت روز پزشک و داروساز در جمع پرسنل و پزشکان  شبکه بهداشت و درمان شفت حضور پیدا نموده و از انها تجلیل کردند.

شایان ذکر است در هفته دولت امسال ۷۸ پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر ۱۶۸ میلیارد ریال در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.