صفیر گیلان/ استاندار گیلان در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان اقدامات نیروی انتظامی راموجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: انشاء ا… شرایطی فراهم گردد مردم ما همواره در کمال آرامش و رفاه اجتماعی بتوانند زندگی کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از استانداری […]

 

صفیر گیلان/ استاندار گیلان در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان اقدامات نیروی انتظامی راموجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: انشاء ا… شرایطی فراهم گردد مردم ما همواره در کمال آرامش و رفاه اجتماعی بتوانند زندگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از استانداری گیلان؛ دکتر نجفی در این مراسم که با حضور سردار مؤمنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مسئولین استانی و شهرستانی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) گفت :هرآنچه امروز در اختیار ما قرار دارد برآمده از ایثارگری و رشادت‌های امام راحل (ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم است و باید قدردان نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

IMG_5054

وی ادامه داد: خدا را شاکریم در نظامی، افتخار مسئولیت و زندگی داریم که دین، شریعت و معرفت از بنیان‌های اساسی شکل‌گیری آن بوده است و ارزش‌های انسانی و مردم سالاری دینی از شاخصه‌های بارز آن است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولین و حتی رؤسای قوا باید پاسخگو مردم باشند، اظهار داشت: پاسخگو بودن مسئولین و وجود حق انتخاب مسئولین و مدیران کشور برای مردم از شاخصه‌های مهم نظام است.

رئیس شورای تأمین استان گیلان با بیان اینکه امروز رسالت بزرگی بر گردن ما قرار دارد و وظیفه سنگینی به دوش داریم، گفت: امنیت در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و امروز حتی در مقوله محیط زیست هم ، ارزش فوق العاده می یابد.

وی نیروی انتظامی را جزء بازوان اصلی شورای تأمین استان برای برقراری امنیت و نظم عمومی قلمداد کرد و بیان داشت: اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت  بر کسی پوشیده نیست.

استاندار گیلان اقدامات نیروی انتظامی راموجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: انشاء ا… شرایطی فراهم گردد مردم ما همواره در کمال آرامش و رفاه اجتماعی بتوانند زندگی کنند.

وی تصریح کرد: شورای تامین استان گیلان در سطح کشور اگر بی نظیر نباشد به زعم مدیران کشوری یقینا کم نظیر است است.

دکتر نجفی به برخی اقدامات شایسته فرماندهی انتظامی استان نظیر طرح مطهر در ایام نوروز و رعایت ارزش های انسانی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: در سفرهای هفتگی به شهرستان های استان مخصوصا در ایام خاصی همچون هفته دولت که این سفرها همه روزه صورت می گیرد، مدیریت و اقتدار در عملکرد نیروی انتظامی به خوبی دیده می شود.

وی گفت : نیروی انتظامی به عنوان نیروی مخلص و همراه در کنار شورای امنیت کشور است که در استان هم برای حفظ نظم و امنیت در کنار مسئولین هستند.

گفتنی است دراین مراسم سردار محمدرضا اسحاقی با حضور سردار مومنی جانشین ناجا به‌‌عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان معرفی شد.

وی که تا پیش از این در حدود ۷ سال فرمانده انتظامی استان خوزستان بود، با حکم فرمانده ناجا به‌مدت ۳ سال به‌عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد.

سردار محمدرضا میرحیدری نزدیک به ۲ سال فرماندهی انتظامی استان گیلان را برعهده داشت.