به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از شفت/در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت  و  علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان و  عباسی مدیر شرکت پخش فراوردهای نفتی منطقه گیلان  و  معاون ابخیزداری گیلان و مسئولان ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد و […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از شفت/در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت  و  علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان و  عباسی مدیر شرکت پخش فراوردهای نفتی منطقه گیلان  و  معاون ابخیزداری گیلان و مسئولان ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

 امروز جایگاه سوخت گاز طبیعی احمدسرگوراب با اعتبار ۲۸میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و یک سالن ورزشی نیز در جیرده افتتاح شد که برای ساخت و تکمیل آن ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

در ادامه برنامه ها ۲ طرح آبخیزداری و کنترل سیل و رسوب در ویسرود و امامزاده ابراهیم به بهره برداری رسید و یک دهنه پل نیز در روستای ویسرود افتتاح شد.

شایان ذکر است در هفته دولت امسال  ۷۸ پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر ۱۶۸ میلیارد ریال در شهرستان شفت به بهره برداری رسید.