به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری/علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در افتتاح جایگاه  CNG در بخش احمد سر گوراب شهرستان شفت ضمن گرامیداشت  هفته دولت و تقدیر از حضور مسئولان و در مراسم افتتاح این جایگاه گفت: در کل کشور ۲۳۶۰ جایگاه  cNG وجود دارد که سهم گیلان از […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری/علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در افتتاح جایگاه  CNG در بخش احمد سر گوراب شهرستان شفت ضمن گرامیداشت  هفته دولت و تقدیر از حضور مسئولان و در مراسم افتتاح این جایگاه گفت: در کل کشور ۲۳۶۰ جایگاه  cNG وجود دارد که سهم گیلان از این مقدار ۹۸ دستگاه تقریبا ۵ درصد این تعداد است.

photo_2017-08-29_10-15-57

عباسی مصرف کل کشور را ۶۳۸ میلیون متر مکعب در ماه  خواند و گفت: سهم استان گیلان از این مقدار مصرف ۲۸ میلیون متر مکعب مصرف ماهیانه و تقریبا رقمی چهار درصد مصرف را داریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  استان گیلان را از مجموع مصرف  CNGدر کشور جزء شش استان پر مصرف خواند و گفت:ما در بین استانها مصرف کننده ششم هستیم.

 ایشان با اشاره به اینکه شهردار احمد سر گوراب جناب نیکوئی توضیحات خوبی دادند اظهار کرد:هزینه که شرکت ملی پخش به نیابت از دولت انجام داده ۲ میلیارد تومان و این هدیه ای برای مردم این و شهر بلاعوض و کمک  است.

عباسی امیدوار شد تا در نحوه استفاده و خدمات رسانی به گونه ای مطلوب باشد تا شاهد افزایش و حضور مشترکین باشیم.

photo_2017-08-29_07-45-52

وی مصرف روزانه فراورده نفتی در  شهرستان شفت را ۷ هزار کیلو گرم خواند و گفت:ظرفیت جایگاه یک چهارم ظرفیت است و ما امیدواریم شرایطی به وجود بیاید که شاهد رشد و مصرف باشیم.

 ایشان شهرستان شفت را با سه جایگاه که ظرفیت مجموع سه واحد ۳۵۰۰ خواند و گفت: جایگاهی که در آن هستیم ظرفیتش بیشتر از جایگاهای دیگر است. .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی شهر احمد سر گوراب و شفت را از شهرهای جذاب و زیبای منطقه و با ورودی مسافران  خواند و گفت:   این جایگاه می تواند ۲۸ هزار کیلو گرم در روز خدمات به مردم بدهد و تا ۲ هزار خودرو قابلیت سوخت رسانی دارد.

 وی ضمن تقدیر از همکاری و زحمات جناب شعبان پور معاون عمرانی استانداری گیلان و فرماندار ،شهردار احمد سر گوراب گفت: مجموعه ای که لمروزدر مورد آن صحبت میکنیم حاصل تلاش جمعی است.