به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛با اشاره به اینکه  اساس تعلیم و تربیت  برای فرزندان درکانون های تعلیم و تربیت شکل می گیرد و این کانونها تنها به مدارس ختم نمی شود گفت:انسانهایی می توانند موفق باشند که از اموخته های خود با تفکر و اندیشه  استفاده  بهینه داشته باشند.   با حضور مدیر کل محترم نوسازی […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛با اشاره به اینکه  اساس تعلیم و تربیت  برای فرزندان درکانون های تعلیم و تربیت شکل می گیرد و این کانونها تنها به مدارس ختم نمی شود گفت:انسانهایی می توانند موفق باشند که از اموخته های خود با تفکر و اندیشه  استفاده  بهینه داشته باشند.

 

با حضور مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت و بخشدار مرکزی و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی سالن ورزشی چند منظور شهدای دهستان جیرده شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

photo_2017-09-05_17-01-24

علی اوسط اکبری‌مقدم درآئین افتتاح این سالن ورزشی  ضمن تقدیر از مردم خوب و فهیم شهرستان شفت و دهستان جیرده تاکید کرد؛ اساس تعلیم و تربیت  برای فرزندان درکانون های تعلیم و تربیت  شکل می گیرد و این کانونها تنها به مدارس ختم نمی شود .

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه تعلیم در کنار پرورش نقش واقعی خود را ایفا می کند گفت: اداره کل نوسازی بر این باور است که در راستای پرورش فکری فرزندان مرزو بوم گام بر دارد.

مقدم تاکید کرد؛تعلیم و تربیت و یاد گرفتن می تواند توسط همه ی احاد جامعه شکل و همه ی افراد می توانند از ان بهرمند شوند.

photo_2017-09-05_17-02-08

وی با بیان اینکه استفاده از علم و دانش بعد از اموختن نیاز به تفکر و اندیشه دارد گفت: انسانهایی می توانند موفق باشند که از اموخته های خود با تفکر و اندیشه  استفاده  بهینه داشته باشند.

وی شکوفایی استعدادها را با بهره گیری از تعلیم و پرورش   بیان کرد و گفت:همکاران نوسازی بر این باورند که باید خدمات به گونه ای به فرزندان ارائه شود که همه در راستای اموزش و پرورش و هم در راستای استفاده بهینه از اموخته های علمی باشد تا نسل آینده جامعه بتواند گامهای استوار بردارند.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان تصریح کرد؛ برای داشتن نسلی پویا و پرسشگر و خلاق همه باید در پرورش گام برداریم تا جامعه به سمت تعالی و شکوفایی حرکت کند .

ایشان با بیان اینکه حرکت انسان از کانون تعلیم و تربیت و آموزش به سوی خداوند است گفت: همکاران ما در این اداره کل هر انچیز در توان دارند با کمک دست اندرکاران و مدیران و نهادها در زیر ساختهای آموزشی دخیل بوده و همه در کنار هم نقش خود را در این راستا به منصه ظهور می رسانند.

وی بهره برداری از سالن چند منظوره شهدای جیرده شهرستان شفت را  در یک همکاری و تعامل دید و گفت:مسئولان و  رواسای ادرات شهرستان و دهیاری و مردم منطقه  همه در اتمام این پروژه نقش داشتند.

مدیر کل نوسازی گیلان با اشاره به اینکه ما در شهرستان شفت پروژه های شاخص و  خوبی داریم گفت: یکی از این پروژه ها استخر آموزشی در گیلان در شهرستان شفت است که با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و امیدواریم با مساعدت فرماندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه شاهد بهره برداری از ان در سال جاری باشیم.

وی از سه پروژه آموزشی که شامل پروژه شهید یزدانی جیرده که با همکاری بنیاد برکت  عملیات آن اغاز و پروژه مدرسه امام رضا  که با رویکرد جدید ساخته می شود .

وی پروژه مدرسه امام رضا را با توجه به اینکه سرانه کتاب خانه های استان و شهرستان شفت به سرانه کشور نزدیک نیست با رویکرد جدید مطرح و اظهار کرد؛این پروژه با تغییراتی به شکل مدرن با ورودی جداگانه به کتابخانه هم برای استفاده شهروندان  و هم دانش آموزان در نظر گرفته شده و ما شاهد بهره برداری آن در سال جاری خواهیم بود.

در پایان شعری از مدیر کل نوسازی مدارس گیلان گوش نواز حاضران شد که مورد تشویق همگان قرار گرفت:بماند سال ها این نظم و ترتیب

ز ما هر ذرّه خاک افتاده جایی

غرض نقشیست کز ما باز ماند

که هستی را نمی بینم بقایی

مگر صاحبدلی روزی به رحمت

کند در کار درویشان دعایی.

DSCN6256DSCN6244

گفتنی است پروژه  سالن ورزشی شهدای جیرده با زیربنای بالغ بر ۵۴۰متر مربع و با هزینه شش میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و در راستای تقویت و تأمین سلامت جسمی  و روحی تقدیم مردم خوب این دهستان گردید.

در این مراسم از مهندسان پروژه مجموعه ورزشی شهدای جیرده با اهداء لوح تقدیر تجلیل  شد./زلیخا صفری راسته کناری