به گزارش اختصاصی خبرنگار صفیر گیلان از شفت،حجت السلام و المسلمین سید عبدالله هاشمی در خطبه های امروز این شهرستان با اشاره به اینکه این حضور و حماسه افرینی مردم زنگ بیداری اسلامی است گفت: در مقابل این حضور که لطف خداوند به مردم کشورما و مسلمانان است دشمن بیکار نمی نشیند. امام جمعه شهرستان […]

به گزارش اختصاصی خبرنگار صفیر گیلان از شفت،حجت السلام و المسلمین سید عبدالله هاشمی در خطبه های امروز این شهرستان با اشاره به اینکه این حضور و حماسه افرینی مردم زنگ بیداری اسلامی است گفت: در مقابل این حضور که لطف خداوند به مردم کشورما و مسلمانان است دشمن بیکار نمی نشیند.
امام جمعه شهرستان شفت جدا کردن مردم از نظام را از دسیسه های دشمن خواند و افزود:هدف دشمن خلع سلاح کردن سلاح انقلاب که حضور مردم و خود مردم هستند می باشد .
هاشمی تصریح کرد ؛دشمن علت برخی تحریم و کمبودها در زندگی مادی ما را مقابله با امریکا می داند و تا جایی که اوباما می گوید اگر دست ما را بفشارید ما فشارها را کم و زمینه اشتغال را فراهم و … می کنیم در حالی که اوباما بداند که اگر ملت ما دستشان به تو برسد دستت را می شکند.
ایشان از خیانتهای دشمن در برجام اشاره و افزود: خیانت برجام برای همه روشن شد و امروز به گفته حضرت اقا طرفداران دو آتشین برجام نیز آنها را خیانت کار وانهایی که اعتماد به دشمن کردند امروز اعتراف می کنند که این اعتماد اشتباه بود.
امام جمعه شهرستان شفت تاکید کرد ؛ملتی که با خداست هدایت و بصیرت خداوند شامل حالش می شود و در مقابل فتنه می ایستد.
وی از مردم ولایت مدار و مسئولان شهرستان تقدیر و تشکر نمود و افزود:از شنیدن و خواندن بیانیه فرماندار شفت که نهم دی را روز حراست از حریم ولایت فقیه و بیعتی دوباره با ناخدای کشتی انقلاب خواند بسیار خرسند هستم.
هاشمی تاکید کرد؛از این به بعد در چنین مناسبتها بنده حقیر و فرماندار بیانیه هایی خواهیم داد تا بعضی ها به خود اجازه ندهند در فضای مجازی به مسئولان برای رسیدن به اهداف خود و غرض ورزی نسبت ناروا بدهند.
وی ۹ دی را عامل تعریض بلوغ خواند نه اغراض شخصی و…. و باید برای گفتمانها ی خود دلیل ثابت کننده داشته باشید.
امام جمعه شهرستان شفت با بیان اینکه همه ی حقوقدانها می گویند هیچ جرمی بدون مجازاتنمیماند گفت: در قانون مجازات اسلامی در سال ۷۵در ماده ۴۹۸ برای برهم زنندگانامنیت مجازات در نظر گرفته شده است
وی تاکید کرد؛هیچ نیروی انقلابی به خود اجازه ندهدکه بگوید فتنه تمام شده زیرا نامه ای که بیش از ۳۰ نفر از فتنه گران نوشتند را مطالعه کنید انها خواستار حمایت از فتنه و اضافه شدن تحریمها شدند.
وی افزود: ایا تحریم مربوط به دارو مربوط به رهبر و سپاه می شود این نفاق و فتنه نیست بعد دشمنان می خواهند به مردم کمک کنند.
امام جمعه شهرستان شفت حماسه ۹ دی را نشان از زنده بودن مردم خواند و افزود: مردمی که دشمن را می شناسد و با قدرت فکر و منطق کمک به زنده ماندن انقلاب می کند باید مشکلات معیشتی آن حل و مطالبات مردم پرداخت شود.
ایشان همچنین خواستار شد نباید مدیری که ثابت شده حقوق نجومی می گرفته به جهت خوابیدن سر و صدا عزل و بعداز مدتی جای دیگر نصب شود