اختصاصی ،صفیر گیلان/حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید کدیور شهرستان فومن تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس را  با آغاز سال تحصیلی یک تقارن ارزشمند خواند و گفت:امیدوارم بتوانیم با تبعیت از کردار و روش ائمه و امام حسین (ع)  در این سال رفتار و کردار ما […]

اختصاصی ،صفیر گیلان/حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید کدیور شهرستان فومن تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس را  با آغاز سال تحصیلی یک تقارن ارزشمند خواند و گفت:امیدوارم بتوانیم با تبعیت از کردار و روش ائمه و امام حسین (ع)  در این سال رفتار و کردار ما حسینی باشد.

photo_2017-09-23_04-10-21

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:دانش آموزان عزیز تکلیف خود را با این فضای تحصیلی و علمی مشخص کنند زیرا ما برای آبادانی کشور نیازمندافراد تحصیل کرده و نخبه هستیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه انسان نباید هرگز فرصت های ارزشمند زندگی را از دست بدهد، افزود: زمان تحصیل علم و دانش یکی از بهترین فرصت های زندگی در دوران نوجوانی و جوانی است که اگر از دست بدهید دیگر بر نمی گردد پس وقت بگذارید و پیشرفت کنید..

افتخاریبا یادآوری اینکه ورود به فضای  علم آموزی و دانشگاهی نباید اجباری باشد، گفت: امروزه صنعت کاران نیز یکی از ارکان های مهم اقتصادی در کشور هستند و ما نباید فقط پزشک پرورش دهیم..

این مسئول با تاکید براینکه دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: همه باید برای اقتدار میهن تلاش کنیم و سعی کنید قدمهایی رو به جلو بردارید.

وی از آموزگاران خواست تا در کنار علم اخلاق را به دانش آموزان بیاموزند زیرا علم با اخلاق  و احکام و قرآن  پیشرفتها را به همراه دارد.

 

افتخاری  علم با اخلاق را عامل پیشرفت دانست و گفت: اگر چنین اتفاقی بیافتد دغدغه ها هم کم می شود و ما نگران کشور نخواهیم بود.

وی امنیت امروز را حاصل تلاش نیروهای نظامی سپاه و نیروی انتظامی خواند و افزود:امیدوارم این احساس امنیت و اقتدار برای ملت ایران با احساس مسئولیتهای این عزیزان حفظ بماند.

در پایان این مراسم، زنگ مهر با دستان پدر شهید محمدرضا کدیور در شهرستان فومن به صدا در آمد./زلیخا صفری