به گزارش صفیر گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار وزیر کشور و استاندار جدید گیلان با وی، اظهار کرد: از شیوه مدیریت وزیر کشور از دور نظارت دارم و از وی به خاطر تلاش‌هایی که دارد تشکر می‌کنم ولی از اینکه دکتر نجفی از گیلان به استان دیگری می‌رود دلخور هستیم. وی گفت: با […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار وزیر کشور و استاندار جدید گیلان با وی، اظهار کرد: از شیوه مدیریت وزیر کشور از دور نظارت دارم و از وی به خاطر تلاش‌هایی که دارد تشکر می‌کنم ولی از اینکه دکتر نجفی از گیلان به استان دیگری می‌رود دلخور هستیم.

وی گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نجفی اُنس گرفته بودیم و همکاری خوبی بین دستگاه‌ها وجود داشت، ولی از اینکه طبق گفته وزیر کشور استاندار سابق گیلان ارتقا یافت خوشحال و تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بابیان اینکه گرچه درخواستی داشتیم که از فرزندان فرهیخته گیلان برای استان استفاده شود ولی انجام نشد، افزود: بیست هزار مهندس عمران در گیلان حضور دارد که ۹ هزار نفر آنان مهندس عمران هستند ولی به این ظرفیت‌ها توجهی نشد و حتی برای رشت، شهرداری خارج از استان انتخاب شد.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه از فرهیختگان گیلان در پست‌های مدیریتی استفاده شود، تصریح کرد: سالاری نباید یک ماشین آدم از استان دیگر وارد استان گیلان کند و باید از ظرفیت داخل استان بهره گرفت.

وی گفت: نمایندگان گیلان افراد توانمندی هستند و روابط خوبی با نمایندگان وجود دارد، باید در کنار هم باشیم و ما هم با تمام وجود در کنار شما هستیم./فارس