به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ،شاهین علیزاده رئیس شورای شهر فومن با اشاره به اینکه باید برای رفاء حال مسافران و شهروندان دستی روی پارک شهر کشید گفت:کاربری تلوزیون شهری داخل پارک مشخص شود به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان از فومن، در یکصدوپنجاه و سومین جلسه شورای این شهر […]

به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ،شاهین علیزاده رئیس شورای شهر فومن با اشاره به اینکه باید برای رفاء حال مسافران و شهروندان دستی روی پارک شهر کشید گفت:کاربری تلوزیون شهری داخل پارک مشخص شود
به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان از فومن، در یکصدوپنجاه و سومین جلسه شورای این شهر که با حضور شهردار و اعضای شورا و مهیمانان کسبه بازار و اصحاب رسانه برگزار شد در ابتداء شاهین علیزاده رئیس شورای شهرفومن با اشاره به اینکه برخی موضوعات مطرح شده نیاز به رای و برخی دیگر صرفا” جهت اطلاع امروز در جلسه مطرح می شود گفت: امروز برخی کسبه در بازار به خصوص سه شنبه بازار دل مشغله هایی داشته و نگرانند.
رئیس شورای شهر فومن با اشاره به اینکه امروز کسبه شهرستان هم در بازار سه شنبه و هم در بازار سردار جنگل دغدغه زیاد دارند و سر در گمند گفت:در بازار جدید برخی کارها نیمه تمام و باید ایجاد پل و سرویس بهداشتی و برق و مشکلات دیگر زودتر مرتفع شود.
علیزاده از اسفالت نیمه کاره پباده روی بازار ومشکلات دیگر گفت: امروز بازار هفتگی در حال رونق پیدا کردن و جا افتادن است پس مشکلات و کاستی ها ی آن رفع شود.
وی موضوع دیگری که نیاز هست در این جلسه مطرح شود را مکانی عمومی این شهر که گذراندن اوقات فراغت شهروندان و میهمانان را دارد پارک شهرفومن خواند و گفت:این پارک برای مردم و میهمانان خاطرات و زیبایی نستالوژیک دارد پس ویژه به آن توجه شود.
رئیس شورای شهر فومن خواستار شد تا شهردار بازدید میدانی به پارک داشته و علارغم اینکه ما خیلی از کارهای که باید انجام شود را شناسایی کردیم ولی باید کار سخت افزاری فراهم و دستی روی پارک کشید.
وی تاکید کرد دست کشیدن به پارک فومن یعنی از دیواره ورودی پارک به خیابان امام و دیوارهای ورودی چسبیده به خیابان جانبازان و کل معایب پارک اعم از نظافت،سرویس بهداشتی،رنگ امیزی،نور ،فضای سبز،آبونمان و… دیده شود.
علیزاده تاکید کرد؛با کمک کارگران زحمت کش شهرداری این فضا برای عموم در سرویس دهی خوب اماده باشد و به انهایی هم که در پارک شهر فومن فضاهایی را در طرح اوقات فراغت دارند تذکر داده شود تا حداقل ها را رعایت کنند.
رئیس شورای شهر فومن تاکید کرد؛ رنگ آمیزی پارک شهر باید به کسانی که مهارت نقاشی دارند سپرده شود نه هر کسی که قلمو به دست است .
وی خواستار شد تا تلوزیون شهری داخل پارک که بلاء استفاده است اگر قابل استفاده نیست برداشته و اگر سالم است استفاده و روشن و صدا و موزیکی از آن دراید تا کاربریش مشخص شود.
علیزاده با اشاره به اینکه ما تا اغاز تعطیلات نوروز زمان زیادی داریم گفت: در این فرصت تا جایی که لازم است دستی روی پارک شهر کشیده شود.
وی همچنین خواستار دست کشیدن روی پارکهای محلات شد و گفت: پارکها و فضاهای سبز و میادین شهر برای نو شدن به تیمی کار بلد سپرده شود.