صفیر گیلان؛زلیخا صفری/ در نهمین جلسه شورای شهر فومن سید نور الدین نعمتی با اشاره به اینکه امروز  فضای شهر فومن فضای خوبی نیست گفت: ما هم گزینه بومی و هم غیر بومی معرفی کردیم چرا برخی افراد از گزینه معرفی شده غیر بومی ما جناب سید موسویان حراس دارند و فضای مجازی شهر را […]

 صفیر گیلان؛زلیخا صفری/ در نهمین جلسه شورای شهر فومن سید نور الدین نعمتی با اشاره به اینکه امروز  فضای شهر فومن فضای خوبی نیست گفت: ما هم گزینه بومی و هم غیر بومی معرفی کردیم چرا برخی افراد از گزینه معرفی شده غیر بومی ما جناب سید موسویان حراس دارند و فضای مجازی شهر را الوده می کنند.

ایشان با بیان اینکه من برای سه گزینه مورد نظر که گزارش  و رزومه کاری ارائه دادند به دلایلیرای سفید دادم و امروز به رای سفیر خود افتخار می کنم اگر چه ان سه بزرگوار دوستان من هستند ولی توان کار در شهرداری فومن را نداشتند.

photo_2017-09-27_11-45-16

عضو شورای شهر فومن از کاندیداهای معرفی شده توسط خودش گفت: جناب سرپرست که در شهرداری رشت رزومه خوبی داشت قبول نکرد که به شهر فومن بیاید و گزینه بعدی من اگر شورا با گزینه غیر بومی موافقت کرد سید موسویان شفتی است.

سید نورالدین نعمتی با اشاره به اینکه ما در شهرداری فومن جز رضا محمدی گزینه دیگر برای شهردار شدن نداریم گفت: ما نتوانستیم در شهرداری افرادی با تخصص  و  عملکرد  داشته باشیم.

نوالدین نعمتی تاکید کرد؛ باید نیرویی بیاوریم که تخصص و عملکرد داشته باشد و ما باید به مردم توجه کنیم و دوستان شورای شهر بدانند که هیچ کس نمی تواند برای ما تصمیم بگیرد.

عضو شهرداری فومن با بیان اینکه من با حرفدیگران شهردار انتخاب نخواهم کرد گفت: فردی را انتخاب خواهم کرد که بتواند شهر را مدیریت کند.

سید نوالدین نعمتی با اشاره به اینکه نماینده شهر ما نماینده فومن و شفت است گفت:چطور می شود سید موسویان غیر بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه موسویان در شهر انزلی رزومه و عملکرد خوبی داشتند گفت: اگر امروز موسویان در انزلی خود را کاندید کند بیشترین رای را  در جمع مردم شهر نشین انزلی می اورد  ولی ما بومی و غیر بومی را پیش گرفتیم.

عضو شورای شهر فومن  تصریح کرد؛ بردن نام سید موسویان سونامی در شهر فومن به راه انداخته گفت:برخی افراد در فضای مجازی نوشته های داشتند که جای تاسف است.

سید نوالدین نعمتی سید موسویان را فردی قوی برای شهردار شدن شهر فومن خواند و اظهار کرد؛ایشان مدیری پاکدست هستند.

وی ورود شهردار غیر بومی را  بسیار اثر گذار خواند و گفت: شهرداری که به محیط غریبه می روند قانون مدارند .

وی اظهار کرد؛ مردم به ما رای دادند که کارهای شهرداری و شهر را انجام دهیم نه اینجا بنشینیم و چای و کلوچه بخوریم.

 سید نوالدین نعمتی به سد معبر اشاره و افزود: اکنون که ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان عالم است و برخی مغازه داران جلوی مغازه ها سد معبر کردند بهتر است ما در جلوی مغازه هایشان ماشین آتش نشانی بگذاریم تا ببینیم که اعتراض می کنند یا نه .

وی از بی برنامگی ماشینها و تاکسی در سطح شهر گله مند شد و گفت :در خیابان امام تمام ماشینها مستقر هستند و معلوم نیست چه خبر است نیروی انتظامی و شورای ترافیک شهرداری ورود کند.

سید نوالدین نعمتی با اشاره به اینکه بچه ۱۶ ساله که در این شهر روزمزدی کار می کند و رفتگر است بیمه ندارد و اگر اتفاقی بیافتد  چه کسی  پاسخگو است .