تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش، با نتیجه ۳ بر ۲ مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و به فینال جام حذفی صعود کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که […]

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش، با نتیجه ۳ بر ۲ مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و به فینال جام حذفی صعود کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم تبریزی پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش توانست میزبان خود را شکست دهد و حریف نفت تهران در دیدار پایانی شود.
گل‌های ذوب آهن را در این دیدار احسان پهلوان در دقیقه ۴۴ و جری بینگسون از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۹ به ثمر رساندند. گل‌های تراکتورسازی را نیز حاتمی در دقیقه ۸۹، محمد ابراهیمی در دقیقه ۹۲ و محمد نوری در دقیقه ۱۲۰ وارد دروازه رشید مظاهری کرد.
ذوب آهن در دقیقه ۷۰ با اخراج مرتضی تبریزی ۱۰ نفره شد. تراکتورسازی نیز از دقیقه ۱۱۱ با اخراج کرار جاسم، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.
دقیقه ۳ احسان پهلوان توپ را به تیر دروازه محمدرضا اخباری زد.
دقیقه ۲۴ ارسال ایران پوریان با ضربه سر کرار جاسم همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۸ شوت محمد نوری از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۰ حسینی در موقعیتی خوب با محمدرضا اخباری تک به تک شد اما پاس عجیب این بازیکن به بازیکن خودی نرسید و موقعیت از دست رفت.
مرتضی تبریزی با دریافت
دقیقه ۸۲ ضربه محمد ایران‌پوریان را رشید مظاهری به خوبی دفع کرد.
دقیقه ۸۶ شوت خطرناک محمد ابراهیمی با واکنش رشید مظاهری همراه شد.
دقیقه ۱۰۳ سانتر درخشان مهر به طور اتفاقی به تیر دروازه محمدرضا اخباری برخورد کرد و در ادامه جری بینگسون توپ را در موقعیت آفساید وارد دروازه کرد که داور این گل را نپذیرفت.