"چوپانی" با هدف جمع آوری گرگهایی در لباس میش به میدان آمد - صفیر گیلان | صفیر گیلان
“چوپانی” با هدف جمع آوری گرگهایی در لباس میش به میدان آمد
عکاس : زلیخا صفری راسته کناری | شناسه خبر : 46174 | تاریخ انتشار : 24 خرداد 1400 - 17:59 | 110 بازدید

اختصاصی/صفیر گیلان؛ستاد انتخاباتی محمد چوپانی جوانترین کاندیدای ششمین دروره شورای اسلامی شهر فومن که در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر فومن پا به میدان گذاشته است با حضور دکتر مرتضی طالع ماسوله پدر گردشگری ایران مشاور دکتر مونسان ( معاون عالی رییس جمهور و  رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ) افتتاح شد.

محمد چوپانی مسئول خانه مسافر اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان،مدیرعامل تعاونی خدمات گردشگری و مسوول خانه مسافر و دفاتر اطلاع رسانی گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان گیلان از جمله مسوولیت های چوپانی  به شمار می رود.

محمد چوپانی بازوان اصلی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان گیلان بعنوان مجری طرح و مسوول طرح اجرای ساماندهی اقامتی استیجاری و هم چنین به عنوان مسول مراکز اطلاع رسانی گردشگری در طی چندین سال اخیر در شهرستان فومن و درسطح استان گیلان فعالیت  دارد.

محمد چوپانی در یک کلام می گوید:من اگر با انتخاب مردم  عضو شورای شهر فومن شوم دست دزدها را قطع می کنم دزدانی گرگ  صفت در لباش میش و تا آخرین قطره ای که از اعتبارات شهرداری که بیت المال است از شهرداری رفته به خزانه شهرداری فومن باز  گردانده و با همراهی دیگر اعضاء با عمران و آبادانی به دست مردم شهر می سپارم.

ثبت دیدگاه
گالری تصاویر مشابه