گزارش تصویری ورود پر جوش و خروش ارتش برای رفع محرومیت ها در" غدیر " سیاهکل - صفیر گیلان | صفیر گیلان
گزارش تصویری ورود پر جوش و خروش ارتش برای رفع محرومیت ها در” غدیر ” سیاهکل
عکاس : زلیخا صفری راسته کناری | شناسه خبر : 49649 | تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 12:11 | 72 بازدید

اختصاصی/صفیر گیلان ،بر اساس پیگیری های مقامات شهرستان سیاهکل  از جملهرسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و رحمت حیدری نژاد فرماندار از فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص تامین اعتبار جهت احیای  “بیمارستان غدیر”  سیاهکل سرهنگ ولی رحمانی-فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در سیاهکل حضور یافتند.

در این دیدار ابتداء فرماندار سیاهکل به بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان پرداخت و خواستار شد  تا ارتش در حوزه بهداشت و تعمیر  و تجهیز تنها بیمارستان شهرستان مساعدت بیشتری داشته باشد.

سرهنگ رحمانی نیز ضمن ارائه خدمات گزارش عملکرد نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: بنده در همین جا قول می دهم که در سریعترین زمان این بیمارستان را تجهیز و بازسازی کنیم زیرا شعار ارتش “ارتش فدای ملت…است.

وی تاکید کرد؛ رئیس بیمارستان غدیر باید در سریعترین زمان درخواست را تنظیم و به فرماندار و نماینده ارائه دهند تا نیروی زمینی ارتش بتواند اعتبارات را طبق درخواست تنظیم و به پیمانکاران بسپارد.

گفتنی است؛بیمارستان غدیر سیاهکل ، در سال ۱۳۸۶ و با زیربنایی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع ، به بهره برداری رسید . بیمارستان غدیر سیاهکل ، مرکز درمانی است که به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، وابسته می باشد . در حال حاضر ، ۲۵ تخت خواب فعال دارد .

 

 

ثبت دیدگاه
گالری تصاویر مشابه