به گزارش صفیر گیلان؛سردار نظرعلی علیزاده اظهار کرد: تا زمانی که شورای شهر رشت دستخوش درگیری های داخلی و لابی های پشت صحنه باشد انتظار انجام کار و امورات شهر را نباید داشت. رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: در حالی که شهر رشت با مشکلات زیادی در ابعاد مختلف روبرو است […]

به گزارش صفیر گیلان؛سردار نظرعلی علیزاده اظهار کرد: تا زمانی که شورای شهر رشت دستخوش درگیری های داخلی و لابی های پشت صحنه باشد انتظار انجام کار و امورات شهر را نباید داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: در حالی که شهر رشت با مشکلات زیادی در ابعاد مختلف روبرو است اما شهرداری و شورای شهر درگیر ماندن و رفتن شهردار اند و هر چند وقت یک بار استیضاح شهردار با عناوین فساد و عدم توانایی مطرح و به بهانه های معلوم و نامعلوم یا داد وستد و معاملاتی، دوباره از دستور خارج می شود!

وی تصریح کرد: واقعا این وضعیت جای سؤال است و قطعا این وضعیت از ذهن مردم پاک نخواهد شد و مردم رشت پاسخش را در انتخابات بعدی خواهند داد.

علیزاده با تأکید بر اینکه دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی وظایفی دارند که قطعا به آن توجه خواهند کرد، گفت: جریان ارزشی و انقلابی اینگونه حرکات را در تصمیم گیری های بعدی مورد توجه جدی قرار خواهد داد.