به گزارش صفیر گیلان؛معاون عملیات سازمان آتش نشانی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق پشت بام خانه اعلام داشت و گفت: در این حادثه یکی از آتش نشانان بعلت دود گرفتگی شدید دچار مصدومیت شد که سریعا جهت درمان به بیمارستان رازی رشت انتقال یافت. به گزارش صفیر گیلان به نقل از […]

به گزارش صفیر گیلان؛معاون عملیات سازمان آتش نشانی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق پشت بام خانه اعلام داشت و گفت: در این حادثه یکی از آتش نشانان بعلت دود گرفتگی شدید دچار مصدومیت شد که سریعا جهت درمان به بیمارستان رازی رشت انتقال یافت.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، حادثه آتش سوزی در پشت بام یکباب منزل مسکونی در ساعت ۲۱:۰۵ هفتم مرداد ۹۶ به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در تشریح خبر گفت: سریعا ۵۱آتش نشان و افسر ارشد آتش‌نشانی بهمراه ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در سیاه اسطلخ کوچه ۶۶ اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: به محض رسیدن به محل حادثه شعله های سرکش آتش که از ۳ طرف احتمال گسترش به پشت بام های همجوار وجود داشت مشاهده می شد.

مومنی با اشاره به تنگ و باریک بودن کوچه های منتهی به محل آتش سوزی گفت: بلا فاصله آتش‌نشانان از چندین طرف نسبت به اطفاء و پیشگیری از گسترش و سرایت آتش به خانه های همجوار اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق پشت بام خانه اعلام داشت و گفت: در این حادثه یکی از آتش نشانان بعلت دود گرفتگی شدید دچار مصدومیت شد که سریعا جهت درمان به بیمارستان رازی رشت انتقال یافت.

 شایان ذکر است: طبق آخرین اخبار دریافت شده؛ آتش نشان شهر باران پس از ۱۰ ساعت بستری شدن در بیمارستان رازی رشت در وضعیت مطلوبی به سر برده و ساعتی دیگر از بیمارستان ترخیص خواهد شد.