به گزارش صفیر گیلان؛رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شغل پرخطر آتشنشانی نمایانگر خدمت صادقانه و بی ادعایی مردانی است که همواره در تمامی حوادث و اتفاقات نامشان شنیده می شود.  سید امیر حسین علوی  با تبریک به مناسب هفتم مهر ماه روزآتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: آتش نشانی از مشاغل سخت و زیان […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شغل پرخطر آتشنشانی نمایانگر خدمت صادقانه و بی ادعایی مردانی است که همواره در تمامی حوادث و اتفاقات نامشان شنیده می شود.
 سید امیر حسین علوی  با تبریک به مناسب هفتم مهر ماه روزآتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: آتش نشانی از مشاغل سخت و زیان آور است و ۱۲۵ شماره ای آشنا برای حادثه دیدگان می باشد.
وی با اشاره به علت نامگذاری هفتم مهر بنام روز آتشنشانی و ایمنی تصریح کرد: در هفتم مهرماه سال ۵۹ زمانی که دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را مورد حمله هوایی قرار داد آتش نشانان شهرهای اطراف به منظور مهار آتش به سمت پالایشگاه رفتند و در حین عملیات خاموش کردن آتش ، مجددا هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه کردند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان شد.
علوی با اذعان به اینکه باید امکانات پیشرفته در اختیار آتش نشانان قرار بگیرد بیان کرد: متاسفانه در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته به امکانات و شرایط اقتصادی مناسب برای آتش نشانان کمتر توجه شده است .
رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: شورای پنجم رشت نسبت به آتش نشانان نگاه حمایتی دارد ودراین راستا در تلاشیم تا با خرید امکانات مورد نیاز سازمان آتشنشانی یاریگر تلاشگران این عرصه باشیم.
انتهای پیام