به گزارش صفیر گیلان،آئین کلنگ زنی پروژه شش کلاسه پونل رضوانشهر با حضور مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان،مدیر امور شعب بانک ملی استان،رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان،امام جمعه محترم شهرستان رضوانشهر و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد. گفتنی است این پروژه با ۳۱۵مترمربع با شش […]

به گزارش صفیر گیلان،آئین کلنگ زنی پروژه شش کلاسه پونل رضوانشهر با حضور مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان،مدیر امور شعب بانک ملی استان،رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان،امام جمعه محترم شهرستان رضوانشهر و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
گفتنی است این پروژه با ۳۱۵مترمربع با شش کلاس درس به همت شعب بانک ملی استان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث خواهد شد.

DSCN6020.JPG

 امام جمعه شهرستان رضوانشهر در این مراسم با تقدیر از اقدام ارزشمند بانک ملی ایران برای احداث مدرسه در مناطق محروم، اظهار امیدواری کرد با مدیریت جهادی مسئولان، هرچه سریع تر عملیات اجرایی احداث مدرسه شش کلاسه پونل رضوانشهر آغاز شود.

DSCN6015.JPG

احداله امیری رئیس اداره امور شعب بانک استان گیلان  هم با اشاره به اینکه تمامی مدیران و مسئولان، دست پرورده نظام آموزش و پرورش کشورند، گفت: بانک ملی ایران به عنوان امین مردم، علاوه بر انجام امور اقتصادی، از محل منابعی که در اختیار دارد همواره در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فعالیت هایی نظیر مدرسه سازی، ساخت درمانگاه، حمایت از شرکت های دانش بنیان، ساخت و مرمت مساجد و … حضوری پررنگ و موثر دارد.

بانک ملی ایران از سال ۱۳۸۸ تا کنون با تامین منابع و صرف هزینه به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به ساخت، بازسازی، تکمیل مدارس و مجتمع های آموزشی، هوشمند سازی مدارس، خرید میز و نیمکت و وسایل کمک آموزشی ۱۰۱ باب مدرسه در سطح کشور اقدام کرده است.

DSCN5999.JPG

DSCN6037.JPG

DSCN6048.JPG

DSCN6007.JPG

DSCN6042.JPG