آغاز دقیقه شماری برای انفجار مهیب در شهرهای تالش،ماسال و رضوانشهر

  پرینت
آغاز دقیقه شماری برای انفجار مهیب در شهرهای تالش،ماسال و  رضوانشهر
شناسه خبر : 34029 | تاریخ انتشار : 01 اسفند 1398 - 17:39 | 273107 بازدید | تعداد دیدگاه : ۲ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛با پولتیک و تدبیر نماینده مردم حوزه انتخابیه تالش،ماسال و رضوانشهر در ادوار پنجم،هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی،شوق مردم این منطقه به شور تبدیل شده و هر لحظه بر جمعیت رای دهنده اضافه می شود. بهمن محمد یاری که نماینده دوره های پنجم،هفتم و هشتم بود در نیمه دوم انتخابات دوره نهم شکست […]

صفیر گیلان؛با پولتیک و تدبیر نماینده مردم حوزه انتخابیه تالش،ماسال و رضوانشهر در ادوار پنجم،هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی،شوق مردم این منطقه به شور تبدیل شده و هر لحظه بر جمعیت رای دهنده اضافه می شود.

بهمن محمد یاری که نماینده دوره های پنجم،هفتم و هشتم بود در نیمه دوم انتخابات دوره نهم شکست خورد و در دوره دهم نتوانست تائید صلاحیت بگیرد ،در دوره یازدهم از این حوزه انتخابیه ثبت نام کرد ولی از برادر کوچکتر خوش به نام”حسن” خواست تا از حوزه انتخابیه دیگر نام نویسی کند.

هدف”بهمن”از ثبت نام هم زمان خودش و برادرش از حوزه های انتخابیه جداگانه این بود “حسن”با د اشتن سوابق حقوقی و قضایی با داشتن طرف داران پر و پا قرص خودش و حضور تالش زبانان در پایتخت به مجلس راه یابد.

اما”بهمن”علی رغم این که در حوزه انتخابیه تالش،ماسال و رضوانشهر ثبت نام کرد،ولی نگران بود در صورت عدم اخذ تائید صلاحیت طرف داران او هم چون دوره دهم در بین ستادهای انتخاباتی پراکنده بشوند و یا پای صندوق های رای بیایند،

این مرد کار کشته انتخابات در سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی،مصمم بود در صورت عدم اخذ صلاحیت،با داشتن یار مهربان و فرد طلایی آن هم برادرش بخواهد از ظرفیت قانونی استفاده و از پایتخت به حوزه تالش،ماسال و رضوانشهر تغییر حوزه بدهد.

با عدم اخذ تائید صلاحیت “بهمن”از شورای نگهبان،از برادرش خواست به حوزه انتخابیه ،ماسال و رضوانشهر و زادگاه خودش بیاید تا معادله انتخابات به هم بریزد و شوق مردم به شور تبدیل بشود و”حسن”هم با کمال میل پذیرفت.

از زمان آغاز تبلیغات انتخابات مجلس از هفته گذشته تاکنون،روز به روز بر تعداد حامیان “حسن”آن هم با مدد گرفتن از درگاه خداوند متعال و از سویی دیگر بهره جویی از توان برادر دل سوز و مردمی خودش آن هم در روزگاری بدر برخی از خانواده ها اشخاص تنی به هم دیگر رحم نمی کنند و یا با هم قهر می باشند، توانسته به عنوان کاندیدایی شاخص،محبوب و پیش گام باشد.

مشاهدات عینی خبرنگار از جنب و جوش مردمام تالش زبان این خطه و حتی اغلب کاندیداها حکایت از این دارد آنان از پرونده سازی،متوقف شدن برخی از پروژه های عمرانی،نداشتن برخی جاده های مواصلاتی با روکش آسفالت مناسب یا خاکی بودن،اتهام زنی،عدم توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه همچو ن دوره های پنجم،هفتم و هشتم به ستوه آمده اند و با هم،هم پیمان شده اند که دست به تغییر در انتخابات روز دوم اسفند امسال بزنند.

از جمله اشخاص شاخصی که می توان به طور نمونه به آنان اشاره کرد به حضور پر رنگ”فردین معصومی”اهل ماسال و قهرمان کشتی جهان در میتینگ های روز گذشته”حسن”در پره سر رضوانشهر”و شهر تالش بود و آرزو کرد در شنبه هفته آینده این سه شهرستان آزاد بشود.

خیل جمعیت در زمان برگزاری میتینگهای”حسن”در تالش ،ماسال و پره سر که به عنوان مراکز وجود بیشترین افراد رای دهنده می باشد،نقطه قوتی برای این دوره انتخابات بوده و در میتینگ های عصر امروز در”لیسار تالش”و “شهر رضوان شهر”منتظر انفجار مهیبی آن هم مملو از جمعیت باشید.

برچسب ها
نوشته های مشابه
سخنرانی خلبان رحمانی در جمع نمازگزاران گیلانی در مصلی بزرگ رشت
جنگ رسانه‌ای تاثیرش بیش از جنگ موشک‌ها است
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • سینا الف

    تاریخ : ۱ - اسفند - ۱۳۹۸

    سلام
    صفیر جان، چند گرفتین واس این ریپورتاژ؟
    دو زار هم نمی ارزه… بیشتر تخریب کردین طرف رو؟ خخخخ.
    بگذریم.
    میگم همه هیچ… فقط اونجاش که فردین معصومی یا به عبارت درست تر آقای شهرام معینی! یکی از طرفدارهای محمدیاری و برادرش هست.
    برای من که خیلی روشن شد و جاداره از روشنگری تون تشکر کنم.
    دوستان!حسن دیگری در راه است. هرچه سریعتر به پناهگاه مراجعه کنید که ما از حسن شانس نداریم. خخخ.
    #با_این_حسن_تا_۱۴۰۴


    • safiradmin

      تاریخ : ۳ - اسفند - ۱۳۹۸

      با سلام متشکرم از بیان نظر شما ،باید بگم تا امروز نه رپرتاژ گرفتم و نه حمایت از شخصی دارم من حامی مردم هستم


شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.