فرماندار فومن بازخورد اجرای این طرح را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: هدف از این طرح این است که مردم اهمیت و ضرورت تردد غیر ضرور را متوجه شوند

اختصاصی/صفیر گیلان؛محمد رضا محسنی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار صفیر گیلان؛ با اشاره به آغاز طرح ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با محدودسازی ارتباط اجتماعی از طریق قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت کشوری، اظهار کرد: در شهرستان فومن نیز همزمان این طرح با هماهنگی کلیه ارکان سیستم آغاز شده است.

در اولین روز از اجرای طرح محدودسازی هوشمند، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن از نقاط مختلف شهرستان بازدید میدانی کرد.

محسنی فرماندار شهرستان با همراهی اعضای شورای تأمین، دستگاه‌های دولتی، نیروی انتظامی،سپاه ناحیه فومن  و ….. حضور دارند  با حضور در مبادی مختلف شهر فومن و تفرجگاه های مهم شهرستان، بر نحوه مدیریت تردد خودروها و اجرای طرح محدودسازی و چگونگی ارشاد رانندگان نظارت کرد.

فرماندار فومن بازخورد اجرای این طرح را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: هدف از این طرح این است که مردم اهمیت و ضرورت تردد غیر ضرور را متوجه شوند در این زمینه همکاری کنند تا با رعایت فردی به شکل قرنطینه در منزل، ارتباطات اجتماعی افراد با یکدیگر کمتر شود.