به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ اختتامیه بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با حضور مهمان کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش فیلمسازان بسیجی تقدیر شدند. این جشنواره میزبان مهدی عظیمی میرآبادی دبیر جشنواره فیلم مقاومت، امیر نصیر بیگی رئیس سازمان بسیج […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ اختتامیه بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با حضور مهمان کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش فیلمسازان بسیجی تقدیر شدند.

این جشنواره میزبان مهدی عظیمی میرآبادی دبیر جشنواره فیلم مقاومت، امیر نصیر بیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، انیسه شاه حسینی مدیر بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره بود.

فیلم ریشه‌ها به تهیه کنندگی «عفت صوفی» در بخش فیلم داستانی بلند، کارگردان کوچولو در بخش فیلم کوتاه به کارگردانی «امین جمالی»، شور آزادی در بخش نماهنگ به کارگردانی «اسحاق مجیدی»، بازگشت سرزده آرتوش در بخش فیلمنامه «سلمان اسماعیل زاده»، آن سوی مه نیز در بخش مستند به کارگردانی «بهنام رسول زاده» آثار برگزیده این جشنواره بودند.

علی رغم اینکه پخش زنده این مراسم از شبکه تلویزیونی باران یکی از ویژگی های  بارز این برنامه بود اما شاهد عدم حضور “فیروز فاضلی” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این برنامه بودیم.