به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛فردین میرزا پور فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب گفت: ما درسطح شهرستان فومن  بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی و خدماتی را در دست اجراء داریم. ایشان از شاخص ترین برنامه ها به رژه موتوری در اولین روز آغاز دهه فجر که […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛فردین میرزا پور فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب گفت: ما درسطح شهرستان فومن  بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی و خدماتی را در دست اجراء داریم.

ایشان از شاخص ترین برنامه ها به رژه موتوری در اولین روز آغاز دهه فجر که  با حضور فرماندار و امام جمعه و مسئولان ادارات از سپاه ناحیه فومن  آغاز می شود اشاره و تصریح کرد؛ امسال در رژه موتوری ما ماشینهای آتش نشانی را مزین به تصاویر شهدای آتش نشان در رژه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد؛ شهدای آتش نشان با مجاهدت نشان دادند که از شهدایی از جنس شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند .

میرزا پور همچنین به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در اولین روز و دیدار با خانواده اولین شهدای انقلاب شهرستان که خانواده شهید طلوعی و شهید جعفری است را  خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه فومن از اجرای جشنواره های بومی و محلی در این ایام خبر داد و گفت:ما مسابقات ورزشی را با حضور شهرستانهای همجواردر بخش ورزش رزمی خواهیم داشت.

photo_2017-01-30_01-58-28

میرزا پور دیدار چهره به چهره با مردم در محلات و روستاها را از دیگر برنامه های سپاه فومن  خواند و گفت:با این کار ما اسیب شناسی را در خصوص ماهواره در محلات خواهیم داشت که ایناسیب شناسی با نشست در کنار مردم بررسی می شود.

 

ایشان از برنامه های شاخص دیگر  این حوزه به ویژه برنامه آبروی محله که در جوار منزل شهیدان خدمت گذار برگزار میشود اشاره و تصریح کرد؛ ما برگزاری جشن بزرگ انقلاب را در سالن اداره فرهنگ و ارشاد خواهیم داشت.

میرزاپور یادواره ۶۰ شهید دهستان رودپیش  را ازدیگر برنامه های شاخص خواند و گفت: در این مراسم که به میزبانی سپاه هست حجت السلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان سخنران خواهد بود .

فرمانده سپاه ناحیه فومن به شعار محوری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با  عنوان :گفتمان انقلاب اسلامی،زمینه ساز امنیت پایداری و تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و افزود:لازم است مردم ولایت مدار همچون گذشته در این مراسمات با شکوه شرکت کنند تا نشان دهند که انقلاب اسلامی الهام بخش بصیرت الهی و نشانه یک حرکت تشکیلاتی و مدیریتی است.

وی فجر آفرینان تاریخ انقلاب را شهدا و امام شهدا خواند و گفت:امروز پاسداری از انقلاب اسلامی شعار همه ی ماست.

وی از مسئولان خواست تا فضای شهرستان را به فضای تبلیغاتی انقلابی  مزین کنند  تا یادمان باشد که همیشه ارامش و امنیتمان حاصل تلاش انقلابیون دوران انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه فومن به افتتاح ۱۰ واحد مددجویان اشاره و افزود: با تحویل این ۱۰ واحد از مجموع ۸۰ واحد در سال جاری ما ۵۰ واحد را به مددجویان تحویل دادیم و امیدواریم تا پایان سال ۳۰ واحد باقی مانده  را اماده و تحویل دهیم..

وی افتتاح مسکن مدد جویان را با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان  اعلام و اظهار کرد: ما همچنین افتتاح دو  پایگاه مقاومت  حوزه بسیج  را با اعتباری بیش از ۴۰ میلیون تومان   در این ایام داریم..