از شنای مختلط تا سرو مشروبات الکلی/ اقتصاد و فرهنگ در کما، نتیجه بی تدبیری و غفلت مسئولین + عکس

  پرینت
از شنای مختلط تا سرو مشروبات الکلی/ اقتصاد و فرهنگ در کما، نتیجه بی تدبیری و غفلت مسئولین + عکس
شناسه خبر : 23487 | تاریخ انتشار : 01 اسفند 1397 - 11:21 | 4115 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، به نقل از رجانیوز؛ در سایه غفلت و عدم نظارت مسئولان هرمزگان، برخی از جزیره های کوچک واقع در خلیج فارس تبدیل به پایگاه هایی برای بی بندوباری و هنجار شکنی عده ای خاص شده است. درست در شرایطی که بخش عمده ای از مردم به سبب بی تدبیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، به نقل از رجانیوز؛ در سایه غفلت و عدم نظارت مسئولان هرمزگان، برخی از جزیره های کوچک واقع در خلیج فارس تبدیل به پایگاه هایی برای بی بندوباری و هنجار شکنی عده ای خاص شده است.

درست در شرایطی که بخش عمده ای از مردم به سبب بی تدبیری مسئولین با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و حتی برخی برای تهییه اقلام غذایی مجبور به ایستادن در صف های عرضه گوشت دولتی هستند، در همین اوضاع هستند طبقاتی که نه تنها هیچ فشار اقتصادی را متحمل نمی شوند، بلکه از قِبَل بی توجهی مسئولین و آشفتگی بازار به ناحق سرمایه خود را افزایش می دهند و همچنان با سبک زندگی خاص، مشغول تفریحات لاکچری هستند. با این حال این روزها شاهد پدیده جدیدی از تفریحات این عده در سواحل جنوبی ایران هستیم. تفریحاتی که علنا هنجارهای اجتماعی و مذهبی را زیر پا گذاشته اند.

بر اساس اخبار منتشر شده، سواحل هرمزگان این روزها تبدیل به حیاط خلوتی برای توسعه فساد و فحشا توسط غرب زده های وطنی شده است. افرادی که پیش از این سواحل برخی از کشورهای جنوب شرقی آسیا را برای رفتارهای خلاف عفت خود انتخاب می کردند، حالا این روزها ترجیح دادند به جای سفر به کشورهای دیگر، رفتار های خلاف شعائر دینی و ارزش های فرهنگی و اجتماعی ایرانی را در سواحل جنوبی کشور بروز دهند. آنهم درست در ایام شهادت حضرت زهرا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

حالا در سایه بی توجهی مسئولین، شرب خمر، روابط آزاد و شنای مختلط به یکی از هنجارشکنی ها در این مناطق شده است. جزایر کوچک اطراف هرمزگان به جولانگاهی برای این افراد شده است. ظهور چنین پدیده هایی قطعا ناشی از بی مسئولیتی مسئولان امر و کم توجهی آنها به مسائل فرهنگی است. اگرچه رفع مشکلات اقتصادی قطعا باید اولویت اول مسئولان باشد، اما مشکل دقیقا از جایی شروع می شود که مسئولان امر نه به رفع مشکلات اقتصادی توجه می کنند و راهکار مناسبی برای مدیریت بازار ارائه کرده اند و نه فکری برای هنجار شکنی های عده ای داشته اند.

اگرچه مردم ایران همواره به فرهنگ ایرانی اسلامی پایبند هستند، اما بروز چنین رفتارهای هرچند در مقیاس کوچک، قابل تحمل نیست و مسئولان امر باید هرچه زودتر از تکرار چنین رفتارهایی جلوگیری کنند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.