به گزارش صفیر گیلان؛مسئول رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با تأکید براینکه هواداران نگران وضعیت باشگاه نباشند گفت: با بازیکنان بزرگ و گیلانیان حاضر در ساری تیم‌ها برای حضور در سپیدرود صحبت شده است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس رادنی دیدار  با اشاره به ارقام مطرح‌شده برای کمک به باشگاه سپیدرود اظهار کرد: […]

به گزارش صفیر گیلان؛مسئول رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با تأکید براینکه هواداران نگران وضعیت باشگاه نباشند گفت: با بازیکنان بزرگ و گیلانیان حاضر در ساری تیم‌ها برای حضور در سپیدرود صحبت شده است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس رادنی دیدار  با اشاره به ارقام مطرح‌شده برای کمک به باشگاه سپیدرود اظهار کرد: اعلام رقم کمک سه‌میلیاردی به این باشگاه صحت ندارد، اما با توجه به همدلی موجود رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان و سایر مقامات استانی وجود دارد که به زودی خبرهای خوبی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب کمک یک‌میلیاردی شهرداری رشت توسط شورای اسلامی شهر به باشگاه سپیدرود گفت: پیش از برگزاری آخرین دیدار لیگ یک فوتبال، شورای اسلامی شهر قول پاداش یک‌میلیاردی به بازیکنان در صورت صعود به لیگ برتر را داده بود تا بخشی از مشکلات مالی این باشگاه حل شود.

مسئول رسانه‌ای باشگاه سپیدرود بابیان اینکه شهرداری رشت پیش‌ازاین مبلغ یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به باشگاه سپیدرود کمک کرده است افزود: طبق صحبت‌های انجام‌شده قرار است مبلغی از سوی مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه کشور به استانداری گیلان و از استانداری گیلان به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال، برای کمک به باشگاه سپیدرود پرداخت شود که پس از نهایی شدن این مهم رقم آن نیز اعلام می‌شود.

وی درباره میزان بدهی این باشگاه گفت: میزان بدهی باشگاه سپیدرود بین ۵ تا ۶ میلیارد تومان است و این تلورانس ناشی از بدهی‌هایی است که از گذشته برای این تیم به‌جامانده و با توجه به ارزش بالای تیم لیگ برتری این رقم برای خریداران احتمالی قابل پرداخت است.

دیدار بابیان اینکه مسئولان هیات فوتبال در تلاش هستند تا هم وضعیت مالکیت و هم وضعیت مالی این تیم را مشخص کنند گفت: آقای شهاب مؤمنی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار باشگاه و هیئت فوتبال گیلان برای مذاکره با خریداران احتمالی حضور دارند.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در تیرماه گفت: با توجه به اینکه در سال آینده شاهد برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال هستیم به همین منظور لیگ برتر زودتر از تقویم زمانی سال گذشته آغاز می‌شود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود با اشاره به درخواست شهرداری رشت برای خریداری باشگاه سپیدرود بیان کرد: مقدمات واگذاری باشگاه سپیدرود به شهرداری رشت، برای از دست ندادن زمان در حال انجام است که در صورت عدم هرگونه توافق با خریداران احتمالی دیگر این باشگاه و هواداران خوب آن متضرر نشود.

وی بابیان اینکه قطعاً علی نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی این تیم در قصل جاری رقابت‌ها خواهد بود گفت: طبق برنامه ای که سرمربی سپیدرود در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده، تمرینات تیم سپیدرود از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود و همانگونه که در سه چهار سال گذشته شاهد بودیم، بزرگ‌ترین تبحر نظرمحمدی در بستن تیم و یارگیری مناسب در ابتدای فصل است و از همین رو باشگاه پیگیر جذب بازیکنان مدنظر وی است ولی تأکید می‌کنم که اساس کار باشگاه و سرمربی تیم حفظ استخوان بندی سال گذشته و استفاده از ظرفیت‌های بومی است.

دیدار با اشاره به گزینه‌های مختلف مطرح‌شده برای حضور در سپیدرود گفت: مانند فصل گذشته شاکله تیم حفظ و چند بازیکن مطرح و باسابقه به سپیدرود اضافه خواهد شد و به مانند فصل گذشته که بازیکنان مطرحی همچون حسین کعبی و پویا نزهتی توسط نظرمحمدی به سپیدرود آمدند و گره‌گشا شدند، امسال نیز رایزنی‌های لازم برای حضور بازیکنان بزرگ در این تیم در حال انجام است و از طرف دیگر سرمربی تیم با بازیکنان گیلانی حاضر در لیگ برتر نیز مذاکرات خوبی داشته است.

مسئول رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با تأکید بر اینکه هواداران پرشور و خونگرم ما نگران وضعیت این باشگاه نباشند افزود: بزرگترین و ملموس‌ترین سرمایه باشگاه در پنجاه سال گذشته هواداران پرتعداد سپیدرود هستند و این قول را به آنها می‌دهم به‌هیچ‌وجه قرار نیست که تیم ریشه‌دار سپیدرود تنها یک‌ فصل در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد و سپیدرود آمده تا سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال کشور باقی بماند و یقینا سپیدرودِ نظرمحمدی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.