به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛  در آخرین روز از هفته تعاون عصر امروز (چهارشنبه) همزمان با افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی در سطح کشور، شش طرح برگزیده از جمله شرکت تعاونی هتل سندی توسط دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری و با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان […]

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛  در آخرین روز از هفته تعاون عصر امروز (چهارشنبه) همزمان با افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی در سطح کشور، شش طرح برگزیده از جمله شرکت تعاونی هتل سندی توسط دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری و با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در فومن افتتاح شد.
 هتل چهار ستاره سندی در قالب شرکت تعاونی با هفت سهامدار و سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی که نیمی از آن تسهیلات بانکی بوده، احداث شده است.
 با افتتاح این هتل که دارای ۱۸ سوئیت اقامتی با ظرفیت ۸۰ نفر و رستوران و کافی شاپ با ظرفیت ۳۰۰ نفر می باشد، برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
  در طرح توسعه این هتل نیز سالن اجتماعات، باشگاه ورزشی آقایان و بانوان و استخر شنا در حال ساخت است.
 با افتتاح طرح توسعه ، برای ۲۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
در دولت تدبیر و امید ۸۵۰ شرکت تعاونی در گیلان با عضویت ۱۹ هزار و ۲۵۷ نفر و سرمایه ثبتی بیش از ۳۵ میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی برای ۹ هزار و ۴۱۷ نفر تشکیل شده است.