به گزارش صفیر گیلان؛سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: برای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش دما و جوی پایدار مورد انتظار است.  مازیار غلامی در خصوص وضعیت جوی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی” گفت:تحلیل آخرین نقشـه های هواشناسی بیانگر ادامه بارندگی تا عصر جمعه در منطقه است. […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: برای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش دما و جوی پایدار مورد انتظار است.
 مازیار غلامی در خصوص وضعیت جوی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی” گفت:تحلیل آخرین نقشـه های هواشناسی بیانگر ادامه بارندگی تا عصر جمعه در منطقه است.
وی افزود:بتدریج از عصر جمعه با تضعیف موقت سامانه بارشی، انتظار می رود که در بعضی از نقاط استان بارندگی قطع شده و یا از شدت آن کاسته شود.
غلامی اضافه کرد:با توجه به روند تضعیف این سامانه جوی، طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان وضعیت جوی را برای شنبه غالبا نیمه ابری،گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط بارندگی و برای روز یکشنبه صبح تا ظهر غالبا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و بعضی نقاط بارندگی بعد از ظهر و شب نیز نیمه ابری تا ابری به تدریج بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.