رئیس کانون عالی بارنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی جزئیات قرارداد جدبد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان را تشریح نمود .

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس کانون عالی بارنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی جزئیات قرارداد جدبد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان را تشریح نمود .

وی در ادامه اظهار داشت : امسال نیز با توجه به اینکه در پایان آبان ماه جاری مهلت قرارداد بیمه تکمیلی در پایان آبان ماه به اتمام رسیده جلسات متعددی برگزار شد و با مساعدت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبلغ مشارکت این سازمان هفت برابر افزایش یافت که بسیار باارزش بود .

رئیس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با بیان اینکه بدنبال برگزاری مناقصه بین بیمه گرهای مطرح ، شرکت آتیه سازان حافظ تا پایان آبان سال ۱۴۰۰ امر بیمه تکمیلی این قشر را برعهده خواهد داشت .

علی اصغر بیات با اشاره به اینکه حسب بررسی های انجام شده ، این شرکت توانسته رضایت بیش از ۷۰ درصد مخاطبان را حاصل نماید افزود : توانمندی های مدیریتی و اجرایی و پشتوانه مالی سبب شد تا تیم نظارتی کانون عالی آنرا تایید نماید .

وی خاطرنشان ساخت : بازنشستگان و مستمری بگیرانی که قبلاً تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده اند نیازی به مراجعه مجدد به کانونها را نداشته و تمامی آنها تحت شمول خواهند بود ولی افرادی که تاکنون بیمه تکمیلی نبوده اند و یا قصد حذف آنرا دارند طل سه ماه از اول آذر لغایت پایان بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به حذف و اضافه مشخصات خود و افراد تبعی اقدام نمایند .

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با بیان اینکه مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد سالجاری به ازای هر نفر ۶۵ هزار تومان است افزود : در این قرارداد سقف تعهدات درمان فوق تخصصی با ۱۰۰ درصد افزایش از ۲۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته و سقف تعهدات بستری عمومی نیز از ۶ میلیون تومان به ۱۲ میلیون افزایش یافته است .

علی اصغر بیات در بخش دیگری از سخنان خود تعهدات خدمات پاراکلینیکی و تشخیص درمانی یرپائی شامل انواع آنژیوگرافی ، سی تی اسکن ، رادیولوژی ، ام آر ای و… را در این قرارداد یک میلیون و هفتصد هزار تومان اعلام نمود .

وی همچنین اذعان داشت : نکته قابل توجه در این قرارداد اینکه تمامی خدمات مربوط به ابلا به ویروس کرونا از تست تا بستری تحت پوشش خواهد بود .

در قرارداد جدید شرکت بیمه گر ملزم به صدور معرفی نامه آنلاین در اکثر مراکز درمانی طرف قرارداد گردیده است .