صفیر گیلان/زلیخا صفری؛سردار عبداله پور در حاشیه  مراسم معارفه سرهنگ حمید جانباز  فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن گرامیداشت روز جوان،ایمنی ،شوراها ،کارگر و روزمعلم(شهید مطهری) گفت:سرداران و شهدای فومن  مردان بزرگی بودند که امنیت و ارامش را برای ما به ارمغان اوردند و نامشان همیشه در تاریخ کشور ماندگار است. فرمانده سپاه  قدس گیلان با […]

 

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛سردار عبداله پور در حاشیه  مراسم معارفه سرهنگ حمید جانباز  فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن گرامیداشت روز جوان،ایمنی ،شوراها ،کارگر و روزمعلم(شهید مطهری) گفت:سرداران و شهدای فومن  مردان بزرگی بودند که امنیت و ارامش را برای ما به ارمغان اوردند و نامشان همیشه در تاریخ کشور ماندگار است.

فرمانده سپاه  قدس گیلان با اشاره به اینکه ما مدتی است مراسم معارفه فرمانده هان سپاه را در مصلی برگزار می کنیم گفت: هدف از این کار اینکه سپاه از مردم برای مردم با مردم است و بدون مردم هویت و موفقیت ندارد و ما امروز جناب جانباز را به عنوان فرمانده سپاه در این مکان مقدس خدمت شما مردم عزیزمعرفی می کنیم. .

وی با اشاره به حرفهای پر مغز رهبر در مورد سپاه که گفتند اگر سپاه نبود کشور هم نبودند گفت: این موفقیت با حل مشکلات مردم توسط سپاه به دست امده است.

ایشان از حضور مردم در دفاع مقدس و پیروزی ها و مقابله با تحریم ها و ترفندهای دشمنان گفت: سپاه مردم را آموزش ،هدایت و تجهیزات داد و با هدایت سپاه مردم در مقابل دشمن قرار گرفتند تا امروز چنین موفقیتها یی حاصل شد.

وی از احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان و مدد جویان با همکاری کمیته امداد  توسط سپاه خبر داد و گفت: بسیج  و سپاه وقتی در صحنه حاضر می شود کارها به درستی انجام می شود.

سردار عبداله پور موفقیت حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی ،اقتصادی ،سیاست،دفاع  و .. را حاصل حضور مردمی دانست و تاکید کرد؛باید مردم در صحنه باشند و این ابتکار امام(ره) بود که حفاظت از انقلاب را به مردم داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بهترین مردم ما در مساجد هستند گفت: موضوع مسجد که محل تولید ایمان و فرهنگ و هدایت مردم است برای ما خیلی مهم است و نباید از این اصول  و اصل فاصله بگیریم.

وی مساجد را با کارکرد فراوان خواند و گفت:امروز  متاسفانه برخی مساجد ما در حاشیه هستند و باید مساجد را احیاء کرد و این در حالی است که در اوایل انقلاب از مساجد بهترین بهره ها را بردیم.

سردار عبداله پور تصریح کرد؛امام جماعتی که همتش این باشد که در مسجد نماز بخواند و برود سوکولار است.

وی افزود: کسانی که در مساجد هستند و نمازشان را در مساجد می خوانند از گزند فضای مجازی و فساد گلوله های دشمن در امانند.

سردار عبداله پور سپاه و بسیج را در برابر مساجد مسئول خواند و گفت: کسانیکه از مسجد و ولایت فاصله گرفتند بیشترین آسیب را دیدند وبرعکس کسانی که در مساجد حضور پر رنگ دارند کمتر آسیب دیدند.

وی خطاب به پاسداران ،مردم و بسیجیان  گفت: ما اهل مسجد هستیم و سپاه باید با آباد کردن مساجد پاسداری از انقلاب را  داشته باشد  و متاسفانه باید بگویم بالای ۷۵ درصد مساجد استان ما باز نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان نماز جمعه و روز جمعه را گل سر سبد برنامه ها و فعالیت های عبادی و سیاسی خواند و گفت:تلاش کنیم تا در این محفل انسان ساز حضور پر رنگ داشته باشیم.

سردار عبداله پور با اشاره به اینکه مردم باید ماموریتهای سپاه را بدانند گفت: ما ۵ ماموریت از طرف رهبری داریم و علاوه بر ان در قانون برای ما وطایفی هست که پاسداری از انقلاب و دستاوردها را داده است که ماموریت کلی است .

وی ماموریت اول  این نهاد را مقابله با جنگ سخت و سرد دانست و گفت: اگر جنگی پیش بیاد ما کمک کار ارتش هستیم و امروز با این وحدت امنیت در کشور حاکم است و  امروز امریکا بداند که اگر دست از پا خطا کن باید شب و روز فقط جنازه جمع کنند.

سردار عبداله پور دومین وظیفه سپاه  را جنگ نیمه سخت دانست و گفت: کسانی که می خواهند امنیت کشور را بر باد دهند ما با همکاری اطلاعات این موضوع را با همکاری و دست در دست هم از هر تحرک ضد انقلابی جلوگیریخواهیم کرد.

ماموریت سوم مقابله با تهدید جنگ نرم است زیرا دشمن در جنگ سخت  مقابل ما ضعیف و ناتوان است و ناو امریکا در خلیج فارس و  این ناوهای جنازه و اهن غرازه باید جمع شود زیرا قدرت هیچ کاری را ندارند و سپاه و نیروی دفاعی ارتش اجازه نمی دهد.

سردار عبداله پور افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه به ما حمله کرده و ما بابت  پخش دقیقه ای فوتبال پولهای فراوان می دهیم در حالیکه فیلم های زیادی بدون هزینه برای ما پخش می شود.

ایشان خواستار شد تا گفتمان حضرت اقا را اویزه گوش قرار داده و نگذاریم دشمن برای ما تصمیم بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برای موفقیت در جنگ نرم باید مردم راس کار باشند و ما نیاز به وحدت داریم گفت: کسی که امروز در کشور  دنبال تفرقه  اندازی هستند از ابزار دشمن استفاده می کند ند بدون اینکه بفهمند.

ایشان عمق بخشی داخلی را نگهداشتن مردم پای انقلاب خواند و گفت: پاسدار در مقابل ظلم نباید بخوابد و پاسداری ماموریتش با شهادت به پایان می رسد.