به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار کرد: برای میزبانی تیم فوتبال چوکای تالش در لیگ یک کشور به تداوم حمایت‌ها و همگرایی مسئولان شهرستان جهت آماده سازی و استاندارد سازی استادیوم ورزشی نیازمندیم. مریم بخشی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش صعود تیم فوتبال چوکای تالش به لیگ دسته اول فوتبال […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار کرد: برای میزبانی تیم فوتبال چوکای تالش در لیگ یک کشور به تداوم حمایت‌ها و همگرایی مسئولان شهرستان جهت آماده سازی و استاندارد سازی استادیوم ورزشی نیازمندیم.

مریم بخشی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش صعود تیم فوتبال چوکای تالش به لیگ دسته اول فوتبال کشور را مرهون تلاش و پشتیبانی‌های مسئولان شهرستان دانست و گفت: بی‌تردید با تداوم این حمایت‌ها و آماده‌سازی ورزشگاه تالش شور و نشاطی دوباره در سطح شهرستان ایجاده شده و این امیدواری نیز وجود دارد که تیم پرطرفدار چوکا بتواند دوران پرافتخار خود را بازآفرینی کند.

در این جلسه که محوریت آن با بررسی مشکلات ورزش و پیگیری چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان بوده است، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان در باره روند تکمیل و آماه سازی پروژه‌های عمرانی به تبادل نظر پرداختند.