اختصاصی/صفیر گیلان؛در مراسمی که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در مرکز آتش نشانی  شهر فومن برگزار شد فرماندار،فرمانده انتظامی، جانشین سپاه و شهردار فومن و جمعی از مسئولان و اعضای شورای شهر از زحمات و خدمات آتش نشانان فومن تقدیر و شکر نمودند . رئیس دایره آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری فومن  با […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛در مراسمی که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در مرکز آتش نشانی  شهر فومن برگزار شد فرماندار،فرمانده انتظامی، جانشین سپاه و شهردار فومن و جمعی از مسئولان و اعضای شورای شهر از زحمات و خدمات آتش نشانان فومن تقدیر و شکر نمودند .

رئیس دایره آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری فومن  با بیان اینکه در سال ۹۸ تعداد ۱۱۰۸مورد حریق در شهرستان فومن رخ داد افزود: این رقم در سال جاری ۵۵۲ مورد اعلام شد.

خوش برش اعلام کرد؛، کارکنان و پرسنل آتش نشانی شهر فومن سه ماه متوالی است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

وی خواستار حمایت بیشتر و تجهیز آتش نشانی به منظور ارائه خدمات بهتر به عموم شهروندان شد گفت: دایره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن در حال حاضر با ۲۱ پرسنل و ۳ و  خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات و یک خودروی تانکر پشتیبانی در حال انجام ماموریت است.

امین خوش برش خواستار توجه کمیته برنامه ریزی شهرستان  و اختصاص بودجه به آتش نشانی فومن شد و گفت:ایستگاه دوم آتش نشانی از  نیاز شهرستان محسوب می شود زیرا فومن دروازه ورود گردشگران به دوبال گردشگری در ماسوله و قلعه رودان است.

رئیس دایره آتش نشانی شهر فومن در خصوص آتش سوزی وسیع در خیابان امام و در یک کارگاه نان فانتزی گفت: بسیاری از صنوف ما در شهرستان  فاقد تائیدیه ایمنی آتش نشانی هستند که اتاق اصناف باید در صدور مجوز دقت بیشتری داشته باشد.