به گزارش صفیر گیلان/دبیر ستاد برگزاری همایش میرزا کوچک جنگلی در صومعه سرا  از برگزاری این  همایشی به مناسبت نود و پنجمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی  خبر داد و گفت: این همایش همزمان با نود وپ نجمین سالروز شهادت این روحانی مبارزه در مقر مبارزاتی او در بخش گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا برگزار […]

به گزارش صفیر گیلان/دبیر ستاد برگزاری همایش میرزا کوچک جنگلی در صومعه سرا  از برگزاری این  همایشی به مناسبت نود و پنجمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی  خبر داد و گفت: این همایش همزمان با نود وپ نجمین سالروز شهادت این روحانی مبارزه در مقر مبارزاتی او در بخش گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.
سجادکریمی پاشاکی با بیان اینکه این همایش رأس ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه در کتابخانه شهر گوراب زرمیخ برگزار می شود، افزود: برنامه های متنوعی برای اجرا برنامه ریزی شده است.
وی اجرای نمایش «میرزا کوچک جنگلی» توسط گروه نمایشی « ۱۱ آذر»، اجرای سرود، رونمایی از تندیس میرزا کوچک، سخنرانی و برنامه های فرهنگی و هنری دیگر را بخشی از برنامه های این همایش اعلام کرد.
دبیر ستاد برگزاری همایش میرزا کوچک جنگلی با اشاره به دعوت از چهره های سیاسی، هنری، فرهنگی استان برای حضور در این همایش، خاطرنشان کرد: سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا نیز به عنوان سخنران این همایش است.
وی گوراب زرمیخ را شهر حماسه های میرزا کوچک جنگلی عنوان و تصریح کرد: بسیاری از مبارزات میرزا در این منطقه و روستاهای اطراف آن انجام شده است.
کریمی پاشاکی ادامه داد: میرزا نمادی از استکبارستیزی و آزادی خواهی است که با تمام وجود در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد و تسلیم زور گویی استکبار نشد