به گزارش صفیر گیلان؛با توجه به حضور شرکت های فناور و استارتاپ های مستقر در غرفه پارک علم و فناوری گیلان در نمایشگاه الکامپ ، برنامه‌ریزی و هماهنگی هایی در راستای مذاکرات و دیدارهای رو در رو و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و سازمانهای مربوط انجام شد که برخی از شرکت ها و استارت آپ های موفق […]

به گزارش صفیر گیلان؛با توجه به حضور شرکت های فناور و استارتاپ های مستقر در غرفه پارک علم و فناوری گیلان در نمایشگاه الکامپ ، برنامه‌ریزی و هماهنگی هایی در راستای مذاکرات و دیدارهای رو در رو و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و سازمانهای مربوط انجام شد که برخی از شرکت ها و استارت آپ های موفق و حاضر در غرفه پارک علم و فناوری گیلان بتوانند با مخاطبان و مشتریان خود گفت و گو و مذاکره نمایند.

خانم مهندس میرزنده‌دل مدیر واحد بازاریابی و اطلاعات، درباره هماهنگی‌ها و مذاکرات صورت گرفته بیان کرد: باحضور دکتر نعنا کار، مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران در غرفه پارک علم وفناوری گیلان مذاکراتی در خصوص سیستم تشخیص هویت چهره که توسط شرکت تی رافا انجام شد صورت گرفت و برطبق این مذاکرات، مقرر شد که مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران این محصول را به عنوان محصول نمونه به فرودگاه تهران ارائه کند و در صورت تایید و ارزیابی ، این فناوری در فرودگاه تهران بصورت پایلوت اجرا گردد.

وی همچنین در مذاکره با استارت اپ جاجیگا در خصوص ثبت پتنت، صحبت و گفتگو کردند و قرارشد که در خصوص ثبت برند جاجیگا مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران همکاری های لازم را انجام دهند.

مهندس میرزنده دل درباره فن بازار ملی ایران اظهار داشت: در این رویداد بین المللی و با هماهنگی‌های انجام شده با رئیس مرکز فن بازار ملی ایران دکتر صدرخانلو، و طی گفت‌وگو و مذاکرات انجام شد با هدف برگزاری مشترک فن بازار جمهوری اسلامی ایران و فن بازار ملی ایران مقرر شد تا در این خصوص تفاهم نامه ای منعقد گردد تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

وی همچنین از مذاکره با مرکز فناوری های نوین مالی بانک انصار خبر داد و گفت : با هماهنگی های انجام شده با دکتر ثابتی، مدیر مرکز فناوری های نوین مالی در خصوص همکاری های این بانک با استارت آپ ها در مباحثی چون توسعه همکاری با شرکت ها و خدمات مشاوره و سرمایه گذاری و آموزش و .. صحبت و گفتگو شد و مقرر شد این مدیریت با حضور در استان گیلان خدمات مرکز فناوری های نوین مالی بانک انصار را برای استارت آپ ها ارائه نماید.

همچنین ایشان در خصوص مذاکره و دیدار با چندین شرکت تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها گفت‌وگو کردند.

 هدف از این گفت‌وگو و مذاکره ارائه توان خدمات تخصصی برای استارت آپ ها از جمله تدوین استراتژی های سرمایه گذاری و شناسایی فرصت ها ، غربالگری و ارزشیابی این شرکت‌ها بود.

ایشان افزود: گفتگو و مذاکرات صورت گرفته با هدف حضور برخی از شرکت‌های تخصصی برای ارزش گذاری استارتاپ ها و تحلیل حساسیت ها و همچنین تعیین شاخص های عملکردی کلیدی و ارائه دیگر خدمات نظارتی در پارک علم و فناوری گیلان انجام شده است.