صفیر گیلان؛جشنواره فرهنگی و هنری فجر  از تاریخ ۲۴ بهمن ماه لغایت ۲ اسفندماه در مجتمع خاتم الانبیاء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در حال برگزاری است. ابریشم کار؛جشنواره فرهنگی و هنری فجر توانمندیهای آموزشگاه های هنری را در معرض دید عموم قرار می دهد محمدرضا ابریشم کار، مدیر آموزشگاه موسیقی «آفرینش طاها» گفت […]

صفیر گیلان؛جشنواره فرهنگی و هنری فجر  از تاریخ ۲۴ بهمن ماه لغایت ۲ اسفندماه در مجتمع خاتم الانبیاء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در حال برگزاری است.

ابریشم کار؛جشنواره فرهنگی و هنری فجر توانمندیهای آموزشگاه های هنری را در معرض دید عموم قرار می دهد

محمدرضا ابریشم کار، مدیر آموزشگاه موسیقی «آفرینش طاها» گفت : برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت اقدام بسیار خوبی است و توانمندیهای آموزشگاه های هنری در آن در معرض دید عموم قرار دارد.
وی گفت : در این جشنواره آموزشگاه های مختلف هنری مشارکت دارند و حس رقابت سالم در بین آنان ایجاد شده است.
ابریشم کار با بیان اینکه برگزاری جشنواره فجر رشت تداوم داشته باشد تصریح کرد: این جشنواره موجب ارتقای سطح هنری و تلاش به منظور ارائه فعالیت های هنری بهتر در شهرستان رشت خواهد شد.
مدیر آموزشگاه موسیقی آفرینش طاها گفت : با همکاری دستگاه های مسئول در انجام تبلیغات میدانی و محیطی پیرامون برگزاری جشنواره فجر رشت، یقینا عموم مردم از زمان برگزاری آن بیشتر مطلع و برنامه ها با استقبال پرشورتری همراه خواهد شد.

 مدیر آموزشگاه  آبی و نارنجی؛جشنواره فرهنگی و هنری فجر بستری برای پرورش استعداد در نوجوانان و جوانان

مدیر آموزشگاه سینمایی آبی و نارنجی نیز گفت : جشنواره فرهنگی و هنری فجر بستری برای پرورش استعداد در نوجوانان و جوانان است .
حسین زاده با بیان این مطلب که سطح کیفی و کمی این جشنواره بسیارعالی است گفت : آموزشگاه آبی و نارنجی در این جشنواره کارگاه آموزشی عکاسی موبایل تا دوربین های حرفه ای با تدریس استاد سلیمانی از اساتید برجسته کشور در روز ۲۹ بهمن ماه در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء اداره فرهنگ و ارشاد رشت برگزار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه عکاسی در بین جوانان شهرستان رشت طرفدار دارد گفت : جشنواره فرهنگی و هنری فجر این فرصت را برای هنرمندان عکاسی فراهم کرده است تا از آموزش اساتید حرفه ای بهره مند شوند.

مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن: جشنواره فرهنگی و هنری فجر ماهیتش عالی است 

گلشن با بیان این مطلب که چنین جشنواره هایی می تواند در کل سال چندین بار برگزار شود گفت : شهرستان رشت و به تبع آن گیلان دارای فرهنگ غنی به ویژه در موسیقی است و می طلبد که در سال شاهد چندین جشنواره باشیم.
وی با بیان اینکه حمایت مالی بیشتر مسئولین از هنر سبب پیشرفت و ارتقاء هنر استان خواهد شد ،گفت : در صورت مهیا شدن امکانات مورد نیاز و ایجاد حس رقابتی بیشتر در بین هنرجویان و هنرمندان سبب خواهد شد که کیفیت جشنواره بالاتر رود.
وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست با برگزاری چنین جشنواره ای شور و شوق یادگیری هنر را برای هنرجویان افزایش دهد که از این بابت بسیار به نوبه خود ممنون و سپاسگذارم.
گلشن گفت : بنده معتقدم با ایجاد حس رقابتی و داوری در جشنواره سبب خواهد شد که آموزشگاها برای اینکه در سال آینده در این جشنواره شرکت کنند حرفه ای تر و تلاش بیشتری داشته باشند.
مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن گفت : اجرای موسیقی توسط کودکان ،تکنوازی سنتور ،تنبک ،ویلون و گروهای زهی و…..از جمله برنامه هایی است که در جشنواره فجر امسال توسط آموزشگاه گلشن برگزار خواهد شد.

image_2019_2_19-11_39_45_791_6gsimage_2019_2_19-11_41_21_757_wYjimage_2019_2_19-11_40_57_739_z2L

حسنی فرهنگی و ورزشی شهرداری

مدیر آموزشگاه موسیقی گیلداد ؛جشنواره فرهنگی و هنری فجر سبب تشویق هنرجویان می شود.

مدیر آموزشگاه موسیقی گیلداد گفت : رایگان بودن اجرا برای آموزشگاه های هنری از اتفاقات خوبی است که می توان توانایی هنرجویان را به نمایش گذاشت.
شجاع طلب با بیان این مطلب که آموزشگاه گلیداد برای اولین بار است که در این جشنواره شرکت می کند گفت : این آموزشگاه گروه های تک نوازی ، گیتار و سه ستار به نمایش گذاشت که با استقبال خوبی روبرو شد.
وی ادامه داد: هنرجویانی که در این جشنواره شرکت کردند بیش از ۴۰ نفر در رده سنی کودک و نوجوان حضور داشتند.
شجاع طلب گفت : امیدوارم این جشنواره در سالهای آینده باشکوه بیشتری برکزار شود و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فذاهم.کردن چنین فضایی برای پرورش استعداد هنرجویان تشکر می کنم.

مدیر آموزشگاه موسیقی خورشید:هنرجویان و خانواده ها در طول سال منتظر برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر هستند

مدیر آموزشگاه موسیقی خورشید گفت :هنرجویان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت بسیار استقبال می کنند و انگیزه فراوانی برای شرکت در آن دارند.
علویون با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فجر رشت گفت :آموزشگاه خورشید از سال ۹۲ تاسیس شده است و امسال بیش از ۵۰ هنرجو در قالب گروه گیتارنوازان ،پیانیست ها در رده سنی بزرگسالان شرکت کردند.
وی ادامه داد: هنرجویان و خانواده آنان بسیار پیگیر این جشنواره هستند و در طول سال منتظر برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر هستند.
مدیر آموزشگاه موسیقی خورشید گفت : امیدوارم این جشنواره هر سال باشکوه تر ازسال قبل برگزار شود زیرا زمینه رشد و پرورش استعدادها را ایجاد کرده است.