به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرانزلی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: نیروهای ارتشی حافظان مرزهای کشور و منافع جمهوری اسلامی هستند. امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اقدامات نیروهای ارتشی در راستای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده ابراز داشت: امسال شاهد بودیم […]

به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرانزلی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: نیروهای ارتشی حافظان مرزهای کشور و منافع جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اقدامات نیروهای ارتشی در راستای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده ابراز داشت: امسال شاهد بودیم که فرماندهان سطوح بالای ارتش در میدان خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان حضور پیدا کردند و امید را در دل مردم زنده کردند.

ایشان با اشاره به در پیش بودن روز نیمه‌شعبان و سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج) و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان(عج) تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم بینای نظام جمهوری اسلامی برای شناسایی دشمنان و عوامل نفوذی آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی می‌بایست در برخورد با تخلفات موجود در شهرستان بندرانزلی با جدیت بیشتری عمل کنند تصریح کرد: عمل قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج)، شهرستان را از وجود مفاسد مختلف در امان نگه می‌دارد.

امام جمعه بندرانزلی نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) را مناسبتی مهم و بافضیلت دانست و خاطرنشان کرد: اینکه ما گمان کنیم طولانی شدن غیبت امام عصر(عج) صرفاً یک تقدیر الهی است و به اعمال ما شیعیان ارتباطی ندارد، تفکری نادرست است.

ایشان با تاکید بر اینکه عدم آمادگی جامعه یکی از دلایل طولانی شدن غیبت امام زمان(عج) است اظهار داشت: امروزه ما شیعیان به غیبت امام عصر(عج) عادت کردیم و از عدم حضورش ایشان نگران نیستیم و این امر بسیار تاسف‌آور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه تحقق ظهور حضرت ولیعصر (عج) نیازمند آمادگی عموم جامعه اسلامی اعم از مردم و مسئولان است گفت: مسئولان در نظام اسلامی این وظیفه سنگین را به عهده دارند که جامعه نسبت به ظهور امام زمان(عج) احساس نیاز کند.

امام جمعه بندرانزلی با اعلام اینکه برخی افراد می‌گویند نباید مردم را با زور به بهشت برد اما خودشان مردم را با زور به جهنم می‌برند افزود: این خجالت آور است که فردی خود را مسئول نظام اسلامی بداند اما فرهنگ جامعه را در اختیار دشمنان قرار دهند.

ایشان با انتقاد شدید از برداشته شدن عکس شهدای روحانی از سطح شهرستانی بندرانزلی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند جایگاه امروزشان و حقوقی که دریافت می‌کنند را مدیون خون شهدا هستند اما برخی از آنها هیچ قدمی برای تعالی فرهنگ دینی برنمی‌دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین ضمن ابراز ناراحتی از عدم نصب اطلاعیه‌های دینی و فرهنگی در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر گفت: اینکه می‌گویند این تابلو‌ها در اختیار بخش خصوصی است و نمی‌توان آن‌ها را کنترل کرد اصلاً قابل‌پذیرش نیست.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر لزوم توجه ویژه مسئله استغاثه به محضر حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: امسال در احیای نیمه شعبان از امام زمان(عج) بخواهیم تا غفلت‌ها و بی‌توجهی‌های ما را ببخشند.