به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر در نشست بزرگداشت روز خبرنگار که در محل فرمانداری برگزار شد گفت : فضای خبر و خبررسانی در این شهرستان به نسبت سایر شهرستان های گیلان مطلوب است و خبرنگاران صادقانه و آگاهانه به امر اطلاع رسانی می پردازند . فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد : خبرنگاران […]

به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر در نشست بزرگداشت روز خبرنگار که در محل فرمانداری برگزار شد گفت : فضای خبر و خبررسانی در این شهرستان به نسبت سایر شهرستان های گیلان مطلوب است و خبرنگاران صادقانه و آگاهانه به امر اطلاع رسانی می پردازند .

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد : خبرنگاران با نگاه منصفانه ، وجدان آگاه ، و با محوریت پیشرفت و توسعه شهرستان فعالیت رسانه ای را ادامه دهند .

اسمعیل پور گفت : انعکاس وقایع ، حوادث و مشکلات شهرستان در راستای خواسته ها و مطالبات مردم باشد تا بتوانیم از آن برای عمران شهرستان استفاده کنیم .

وی در ادامه سخنان خود به تلاش های دولت طی سال گذشته تاکنون در این شهرستان اشاره کردو گفت: با توجه به فشارهای خارجی و مشکلات موجود در داخل کشور با ورود به آمار و ارقام می توان استنباط کرد در رفع محرومیت زدایی و توسعه شهرستان گام های سازنده ای برداشته شده است.

 وی با بیان اینکه از استقرار خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال می کنیم گفت : معتقدم با فعالیت خانه خبر در این مکان علاوه بر تجمیع خبرنگاران روند کارها بهتر و منسجم تر انجام خواهد شد .نماینده عالی دولت در شهرستان رودسرادامه داد : با توجه به کاستی های موجود و شرایط اقتصادی کشور هیچ پروژه ای در این شهرستان متوقف نشده و کارها در حال انجام است .

حسین اسمعیل پور در ادامه به موضوع حادثه خیز بودن این شهرستان از حیث بلایای طبیعی اشاره و گفت: سالانه ۱۲۰مورد لغزش و رانش زمین در این شهرستان بوقوع می پیوندد که امری اجتناب ناپذیر است.

وی خاطر نشان کرد:  تمام سعی ما بر این است که این حوادث را به حداقل برسانیم اما هنوز تا پایان راه کار زیادی داریم که باید انجام دهیم.فرماندار شهرستان رودسر افزود: در حوزه مدیریت بحران و دفع آبهای سطحی کارهای خوبی انجام شده و جلوی بسیاری از سیلاب ها گرفته شده است .