به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، دبیر هیات بدمینتون استان گیلان در این خصوص گفت : در جشنواره استعدادیابی بدمینتون دختران و پسران کشور که در زنجان برگزار شد ، ورزشکاران گیلانی ۲ مقام دومی را کسب کردند . بهرام نژادخاوری افزود : در این جشنواره که در رده سنی هشت تا […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، دبیر هیات بدمینتون استان گیلان در این خصوص گفت : در جشنواره استعدادیابی بدمینتون دختران و پسران کشور که در زنجان برگزار شد ، ورزشکاران گیلانی ۲ مقام دومی را کسب کردند .
بهرام نژادخاوری افزود : در این جشنواره که در رده سنی هشت تا ۱۲ سال برگزار شد ، طبق سهمیه بندی در نظر گرفته شده برای استان ها ، از گیلان ۲ دختر و ۲ پسر حضور داشتند که خوشبختانه این ورزشکاران توانستند ۲ عنوان دومی را به خود اختصاص دهند .
وی اظهار کرد: بر این اساس و در پایان این جشنواره و در بخش دختران ، مائده رضاپور از استان گیلان با درخشش خود توانست عنوان دوم جشنواره استعدادیابی بدمینتون کشور را کسب کند .
وی ادامه داد: همچنین در بخش جشنواره استعدادیابی بدمینتون پسران ، دانیال صفایی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره ، موفق شد عنوان دوم این دوره از جشنواره استعدایابی بدمینتون را به خود اختصاص دهد .
دبیر هیات بدمینتون استان گیلان بیان کرد: طبق اعلام و تصمیم فدراسیون بدمینتون ، جشنواره استعدادیابی بدمیبنتون کشور در چهار منطقه برگزار شد که استان گیلان در منظقه زنجان شرکت داشت.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف ، در رشته ورزشی بدمینتون فعالیت دارند .