به گزارش صفیر گیلان؛غلامرضا مشایخی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران طی جلسه ای با نماینده شهرستان و فرماندار املش، روند گازرسانی به روستاهای شهرستان را مورد بررسی قرار داد. وی پس از بحث و بررسی در خصوص مشکلات و موانع موجود بر سر راه پروژه گازرسانی به خوشه ملکوت ۲ بر تسریع در روند […]

به گزارش صفیر گیلان؛غلامرضا مشایخی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران طی جلسه ای با نماینده شهرستان و فرماندار املش، روند گازرسانی به روستاهای شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی پس از بحث و بررسی در خصوص مشکلات و موانع موجود بر سر راه پروژه گازرسانی به خوشه ملکوت ۲ بر تسریع در روند گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی املش تاکید نمود و در ادامه از روستای تابستان نشین املش بازدید بعمل آورد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با حضور در شرکت گاز استان گیلان ضمن بررسی عملکرد شرکت در حوزه های مختلف، در خصوص مسائل مختلفی نظیر اصلاح ساختار، نشت یابی، گازرسانی به واحدهای صنعتی باقیمانده، پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز و وضعیت سلامت همکاران با مدیران و رؤسای شرکت گاز گیلان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

همچنین در ابتدای این نشست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیرمقدم به مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، گزارشی از وضعیت شرکت و پروژه های در حال اجرا ارائه نمود.

o_d63a3dac o_e78d690a o_448c1ded