به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در دیدار با مدیر کل صدا وسیمای استان گفت : رسانه محور اصلی اجتماعی کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر است. حیدری آزاد در این راستا  افزود: از مهمترین ابزارهایی که می‌تواند در پیشگیری […]

به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در دیدار با مدیر کل صدا وسیمای استان گفت : رسانه محور اصلی اجتماعی کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر است.

حیدری آزاد در این راستا  افزود: از مهمترین ابزارهایی که می‌تواند در پیشگیری و مقابله با شیوع و سوء مصرف مواد مخدر موثر باشد به‌ کارگیری هوشمندانه از رسانه‌ استانی است از اینرو می‌توان پیام‌های پیشگیری را به مخاطبان انتقال داد و مردم هم در این خصوص آگاه‌تر شوند.

وی اضافه کرد: رسانه اگر به رسالت واقعی خوددر حوزه اعتیاد که همان اطلاع رسانی دقیق و واقعی است عمل کند نیمی از مشکلات شیوع اعتیاد حل خواهد شد .

دبیر گیلان در ادامه یاد آورشد : انتظار میرود بطور مستمر پیامهای هشدار دهنده وپیشگیرانه از اعتیاد در برنامه های پربیننده ازسیمای استان جهت آگاهی بخشی عموم مردم زیر نویس گردد.

حیدری آزاد دربخش پایانی این دیدار افزود:پوشش خبری کلیه اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از سیما یا واحد خبر به اطلاع مردم استان برسد تا شاهد برنامه ها وفعالیتهای این سازمان باشند .