به گزارش صفیر گیلان از رشت, نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ حسین مصطفی‌پور, معاون هماهنگی کننده سپاه قدس گیلان در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان برگزار شد. سرهنگ حسین مصطفی‌پور با اشاره به اینکه دفاع مقدس با وجود خسارت‌ها ملی و حانی فراوانی که برای ما به دنبال داشت همانند گنجینه‌ای کم‌نظیر […]

به گزارش صفیر گیلان از رشت, نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ حسین مصطفی‌پور, معاون هماهنگی کننده سپاه قدس گیلان در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان برگزار شد.

سرهنگ حسین مصطفی‌پور با اشاره به اینکه دفاع مقدس با وجود خسارت‌ها ملی و حانی فراوانی که برای ما به دنبال داشت همانند گنجینه‌ای کم‌نظیر است، اظهار کرد: اقتدار و عزت و قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از دلاوری‌ زرمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس سبب ایستادگی و مقاومت امروز ملت ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی است خواستار بهره‌گیری از تجربات با ارزش دفاع مقدس در شرایط امروز جامعه شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه دفاع مقدس در تمام ابعاد می تواند امروز به ما در حل مشکلات کمک کند، گفت: انتظار می رود تمام مسئولان از آموزه‌ها و تجربیات دفاع مقدس برای حل مشکلات جامعه استفاده کنند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با بیان اینکه ما هر روز در دفاع مقدس هستیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد فشار علیه ملت ایران برای رسیدن به خواسته‌های خود است.

سرهنگ مصطفی پور با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی عمق استراتژی انقلاب را هدف قرار داده و ایجاد شبهه می کند، بیان کرد: خوشبختانه ایران اسلامی هنوز جوانانی همانند جوانان دوران دفاع مقدس دارد که با عنوان مدافعان حرم در جبهه مقاومت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و نوع دیگری از دفاع مقدس را رقم زدند.

وی در ادامه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ، آرمان و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است کوتاهی به این خیانت به نظام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس در سطح استان، گفت: برگزاری رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه در پارک ملت رشت یکی از مهم‌ترین برنامه های این است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی و اجتماعی برای این هفته اجرا خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ «گنج مقدس» در پیاده راه فرهنگی رشت، به صدا در آمدن زنگ مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مداری، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر و تجلیل از سربازان و جوانان نیروهای مسلح، افتتاح ۴۸ واحد مسکن محرومین به صورت همزمان در سراسر استان گیلان،  اهدای ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان، همایش نقش بازاریان و اصناف در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این هفته است.

مصطفی پور همایش «آیه‌های صبر و ایثار» به منظور تقدیر از بانوان و زنان گیلانی،  ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان‌های گیلان، تجلیل از خادمین شهدا و دست اندرکاران راهیان نور و غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

3241970