سرهنگ شعبانی به دستگیری ۸ مالخر این پرونده و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت نیز اشاره کرد و اذعان داشت: کلیه متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شفت  در گفتگویی از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی دو سارق را در این رابطه شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دو متهم را دستگیر کردند اظهار داشت: متهمان ۲۳ و ۲۴ ساله به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی به دستگیری ۸ مالخر این پرونده و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت نیز اشاره کرد و اذعان داشت: کلیه متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. فرمانده انتظامی شفت در پایان توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را در پیشگیری از سرقت بسیار مؤثر عنوان کرد و از مردم خواست، با اعلام به موقع اخبار مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰، پلیس را در ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.