سرهنگ بایرامی سرپرست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور شد

  پرینت
سرهنگ بایرامی سرپرست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور شد
شناسه خبر : 36040 | تاریخ انتشار : 11 خرداد 1399 - 10:37 | 7268 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ مجتبی علیزاده رئیس دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان گفت:سرهنگ پاسدار عباس بایرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان طی حکمی از سوی سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پیش از ظهر امروز […]

وی گفت: سرهنگ عباس بایرامی از سن نوجوانی وارد جبهه های حق علیه باطل گردید و بعد از جنگ مسئولیتهای چون مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان، مسئول دفتر راهبردی و شورای هماهنگی اقشار سپاه استان، معاون اجرایی سپاه استان و معاون هماهنگ کننده سپاه استان را در کارنامه خود دارد.
علیزاده افزود: هم اکنون پس از ۲۰ ماه حضور وی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان و تلاش شبانه روزی و جهادی در انجام مأموریتهای بنیاد حفظ آثار خصوصاً مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان در یک جایگاه کشوری به عنوان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور منصوب شد.
علیزاده در ادامه گفت: سرهنگ بایرامی در طول ۲۰ ماه خدمت در بنیاد با تعامل مسئولین کشوری و استانی و با تلاشهای وافر و جهادی خود توانست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را وارد فاز اجرایی نموده و اکنون مراحل ساخت ۲ ساختمان مدیریت فرهنگی، اسناد و کتابخانه دفاع مقدس به متراژ ۲۰۰۰ متر در حال انجام است که با توجه به پیشرفت سریع کار امید است به فضل الهی ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حضور سرهنگ بایرامی فقط در سال ۹۸ بیش از ۴۰ هزار سند دفاع مقدس در استان جمع آوری گردید و همچنین در حوزه نشر بیش از ۵۰ عنوان کتاب چاپ و ۵۱ عنوان هم برای سال جاری در دست اقدام می باشد.
وی از دیگر اقدامات آقای بایرامی را برگزاری اولین همایش ۳۴۰ رزمنده زن گیلانی و اولین همایش ۴۰۰ نفر روحانی رزمنده گیلانی می توان نام برد.
علیزاده افزود: در خصوص یادمان شهدای گمنام در ۲۰ ماه گذشته برای ۳ نقطه، حوزه علمیه استان، دانشگاه آزاد اسلامی آستارا و دانشکده فنی شهید چمران شهید گمنام تدفین گردید.
ساخت ۵ یادمان در این مدت به پایان رسید و تعداد ۷ یادمان بین ۴۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت کار داشته است.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ پاسدار عباس بایرامی به عنوان سرپرست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: این سازمان یکی از مجموعه های اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس می باشد که پیش از این سردار سرتیپ پاسدار عامری ریاست آن را بر عهده داشت.

برچسب ها
نوشته های مشابه
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.