به گزارش صفیر گیلان؛ شرکت توزیع برق گیلان اجرای پروژه های این مجموعه را از محل درآمدها امکان پذیر دانست و خواستار پرداخت بدهی های معوق بویژه صنایع که رقم قابل توجهی است ، شد. مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در پی انتشار خبری مبنی  بر صدور اخطار قطع  و فرصت ۷۲ ساعت […]

به گزارش صفیر گیلان؛ شرکت توزیع برق گیلان اجرای پروژه های این مجموعه را از محل درآمدها امکان پذیر دانست و خواستار پرداخت بدهی های معوق بویژه صنایع که رقم قابل توجهی است ، شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در پی انتشار خبری مبنی  بر صدور اخطار قطع  و فرصت ۷۲ ساعت برای واحد صنعتی نساجی ایران پوپلین و امکان تعطیلی و بیکاری کارگران این کارخانه در شبکه های اجتماعی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شرکت برق ، شرکتی درآمد هزینه ای است  بخشی از  پرداخت این بدهی ها صرف پروژه های شرکت برق می شود که  عدم اجرای آنها نیز موجب مشکلات بسیاری در زمینه برق رسانی به مردم می شود، از این رو مشترکان باید با پرداخت به موقع صورتحساب به برخورداری از برق پایدار در استان کمک کنند .

مهدی محمد جانی اظهار داشت: در حال حاضر بدهی صنایع به شرکت توزیع برق استان مبلغ قابل توجهی است که با عدم پرداخت به موقع و صحیح میزان رسوب بدهی افزایش پیدا می کند به نحوی که تصفیه آن مشکل ساز خواهد شد.

وی  با تاکید بر این که  تلاش شرکت برق همواره در جهت همراهی و همکاری با صنایع در راستای حفظ تولید و اشتغال بوده است تصریح کرد:در حال حاضر ،  بدهی صنایع به شرکت توزیع  برق استان مبلغ قابل توجهی است که با عدم پرداخت به موقع و صحیح میزان رسوب بدهی افزایش پیدا می کند به نحوی که تصفیه آن مشکل ساز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها شرکت ایران پوپلین  افزون بر سه میلیارد تومان بدهی به شرکت توزیع برق استان دارد، افزود: براساس توافق انجام شده با این شرکت قرار بود که تا پایان شهریور ماه این واحد صنعتی نسبت به مشخص شدن وضعیت بدهی و نحوه پرداخت آن اقدام کند.

محمد جانی  اضافه کرد: بدلیل عدم اقدام شرکت ایران پوپلین ، اخطاریه ای برای آن صادر شد که با مراجعه به شرکت توزیع برق استان و امور مربوطه در خصوص نحوه پرداخت بدهی اقدامات لازم انجام شود .

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق در  چندین مرحله برای پرداخت بدهی به این واحد صنعتی مهلت داده است  ولی تاکنون اقدامی در این باره از سوی شرکت صورت نگرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان خاطر نشان کرد: تمام تلاش شرکت توزیع برق استان به منظور تامین برق پایدار برای مشترکان و حرکت  به سوی شرکت پاسخگو به ذی نفعان می باشد.

گیلان دارای بیش از دو هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی است. شرکت برق گیلان نیز  حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد که صنعت استان یک درصد از مشترکان اما ۱۵ درصد از مصرف کنندگان این شرکت را تشکیل می دهد .