شورای شهر هر چه سریعتر تکلیف شهردار را مشخص کند

  پرینت
شورای شهر هر چه سریعتر تکلیف شهردار را مشخص کند
شناسه خبر : 39336 | تاریخ انتشار : 03 مهر 1399 - 16:34 | 19545 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛علی فتح اللهی در جلسه هماهنگی افتتاح همزمان پروژه های گردشگری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم توجه جدی به صنعت گردشگری و توسعه زیرساخت های آن ، ابراز امیدواری کرد: با ارتقای زیرساخت های گردشگری شهرستان رشت، شاهد رونق صنعت گردشگری و در نهایت ارتقای وضعیت معیشتی […]

وی با بیان اینکه مردم شهرستان رشت شایسته خدماتی به مراتب بالاتر از وضعیت کنونی هستند، افزود: در چنین شرایطی، همه مسئولان در هر سطحی موظفند با همدلی و استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال ارتقای وضعیت شهرستان باشند.

فرماندار رشت با اشاره به قدمت تاریخی شهر رشت و فرهنگ بالای مردمان آن، تصریح کرد: متاسفانه به دلایل مختلف، شهر رشت در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، در وضعیت خوبی به سر نمی برد و این شرایط رضایتبخش نیست.

فتح اللهی سرگردانی مدیریت شهری در شرایط کنونی را زیبنده و به مصلحت شهر رشت ندانست و تاکید کرد: اعضای شورای شهر به عنوان منتخبین مردم در قبال شهروندان مسئول هستند و موظفند با تصمیمات صحیح و به موقع، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات شهر رشت اقدام کنند.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی و قانونی فرمانداری در قبال شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای مطابقت تصمیمات و اقدامات شوراها با قوانین و بخشنامه های بالادستی، تصریح کرد: در شرایطی که شهر رشت با مشکلات عدیده ای روبه رو است، نباید اجازه داد با از دست دادن زمان در مدیریت این شهر وقفه ای ایجاد شود و اعضای شورای شهر باید هر چه سریعتر در خصوص تعیین تکلیف مدیریت شهر رشت که انتظار مردم است اقدام کنند.

وی افزود: فرمانداری رشت مصمم است برای حفظ منافع عمومی از همه اختیاراتی که دارد بهره بگیرد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
جامعه‌سازی و انسان سازی از اثرات اجتماعی شهید و شهادت است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.