به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شفت خانواده شهدا و جانبازان را مایه برکت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: صبر و بردباری خانواده‌های معظم این بزرگ مردان، پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به مناسبت هفته دفاع مقدس سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” با حضور در منزل آزاده و جانباز مرحوم […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شفت خانواده شهدا و جانبازان را مایه برکت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: صبر و بردباری خانواده‌های معظم این بزرگ مردان، پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به مناسبت هفته دفاع مقدس سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” با حضور در منزل آزاده و جانباز مرحوم “علی فاتحی” با خانواده این بزرگ مرد ۸ سال دفاع مقدس دیدار و از آنها دلجویی کرد.
وی در این دیدار با اشاره به اینکه صبر و استقامت جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آنها نمونه بارزی از مقاومت در برابر دشمنان است اظهار داشت: ما وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را برای همیشه زنده نگهداریم و مدافع اصول و ارزش‌های اسلامی باشیم.
این مقام انتظامی خانواده شهدا و جانبازان را مایه برکت نظام انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: صبر و بردباری خانواده‌های معظم این بزرگ مردان، پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان افزود: الگوپذیری از رفتار‌های ایثارگونه می‌تواند ما را در جهت خنثی‌سازی ترفندهای استکبار جهانی، علیه انقلاب اسلامی کمک کند.