به گزارش صفیر گیلان؛ناصر حاج محمدی در حاشیه اجرای طرح «عابریار ترافیک»در تقاطع میدان شهید انصاری بیان داشت: این طرح در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی و با هدف ایجاد انضباط حرکتی عابران و خودروهای سواری در مرحله نخست در این تقاطع به اجرا در آمده و امید است در روزهای آتی شاهد اجرای آن […]

 به گزارش صفیر گیلان؛ناصر حاج محمدی در حاشیه اجرای طرح «عابریار ترافیک»در تقاطع میدان شهید انصاری بیان داشت: این طرح در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی و با هدف ایجاد انضباط حرکتی عابران و خودروهای سواری در مرحله نخست در این تقاطع به اجرا در آمده و امید است در روزهای آتی شاهد اجرای آن در سایر تقاطعات برنامه ‌ریزی شده باشیم.

شهردار رشت با اشاره به اجرای فیبر نوری و افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف در سطح شهر در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: بعد از اجرای فیبر نوری در هنگام قرمز بودن چراغ راهنما چرخ هر خودرویی که بر روی خط عابر پیاده قرار گیرد دوربین‌های ثبت تخلف، خودروی خاطی را اعمال قانون کرده و تخلف وی ثبت خواهد شد.

شهردار رشت  با اشاره به برنامه اجرای طرح فیبر نوری و افزایش دوربین‌های نظارتی در سطح شهر اظهار داشت: قصد داریم در اکثر تقاطع‌هایی که دارای بیشترین میزان تردد هستند با اجرای طرح فیبر نوری تعداد دوربین‌های نظارتی را افزایش دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص عدم فعالیت پل های مکانیزه سطح شهر تصریح کرد: این پل های عابر پیاده دارای پیمانکارانی است که در ازای ساخت اقدام به اجاره مغازه های زیر پلها نموده اند. اما از آنجایی که توقف زیر پلها بسیار خطرناک می باشد در اولین فرصت پیمانکاران فوق باید در کار خود بازنگری داشته و در غیر اینصورت برابر با مفاد قانون با آنان برخورد خواهد شد.گفتنی است طرح «عابریار ترافیک» هم امروز در میدان شهید انصاری رشت اجرا شد.