صفیر گیلان: جلسه ساماندهی رودخانه های شهرستان صبح امروز به ریاست مهندس فتح اللهی و با حضور دادستان شهرستان و دیگر اعضاء جلسه برگزار شد. فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات رودخانه ها در هنگام بارش شدید باران و با جاری شدن سیل اتفاق می افتد گفت: عدم ساماندهی رودخانه […]

صفیر گیلان: جلسه ساماندهی رودخانه های شهرستان صبح امروز به ریاست مهندس فتح اللهی و با حضور دادستان شهرستان و دیگر اعضاء جلسه برگزار شد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات رودخانه ها در هنگام بارش شدید باران و با جاری شدن سیل اتفاق می افتد گفت: عدم ساماندهی رودخانه ها باعث شده جریان آب از مسیر طبیعی خود خارج شده و همین امر خسارات و حوادث زیادی در پی خواهد  داشت.

وی با اشاره به هزینه صد میلیارد ریالی ساماندهی رودخانه ها  گفت: ساماندهی رودخانه های شهرستان اعم از لایروبی ، دیواره سازی و …بوسیله بخش خصوصی و بدون هیچ هزینه کردی از اعتبارات دولتی در حال انجام است و دولت نظارت کامل بر این کار دارد.

فتح اللهی از تصرفات حاشیه رودخانه ها سخن گفت و تصریح کرد: در نقاط خطر آفرین به خانوارها هشدارها داده و حتی تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته ایم تا در نقطه ای امن مسکن خود را بنا کنند.

فرماندار در پایان خاطر نشان کرد: بر این عقیده هستیم که همه کارها را با دقت تمام و در چارچوب قانون و به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و ضمن صرفه جویی درمنابع واعتبارات دولتی بهترین خدمات رابه مردم عزیز ارائه دهیم.