صفیر گیلان: زنی که در کوهستان حیران این شهرستان به دره سقوط کرده بود، برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت. رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: زنی که در کوهستان حیران این شهرستان به دره سقوط کرده بود، برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت. حسین خورشیدی  به خبرنگار ایرنا گفت: این اتفاق در محدوده […]

صفیر گیلان: زنی که در کوهستان حیران این شهرستان به دره سقوط کرده بود، برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: زنی که در کوهستان حیران این شهرستان به دره سقوط کرده بود، برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت.
حسین خورشیدی  به خبرنگار ایرنا گفت: این اتفاق در محدوده روستای گیلده کوهستان حیران آستارا برای یک زن ۳۷ ساله از اهالی اردبیل روی داد و امدادگران هلال احمر و نیروهای مردمی، او را از دره خارج کردند.
حسین خورشیدی افزود: امدادگران با اعمال کمک های پیش بیمارستانی، مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال دادند و سپس او به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شد.
وی به گردشگران توصیه کرد در حین حضور در طبیعت کوهستانی و زیبای گردنه حیران آستارا، با رعایت نکات ایمنی، از وقوع اتفاقات ناگوار برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
خورشیدی همچنین با اشاره به آماده باش پایگاه های امداد جاده ای جمعیت هلال احمر آستارا از رانندگان محورهای مواصلاتی این شهرستان خواست با استراحت کوتاه در مسیرهای طولانی، آسوده خاطر سفر کنند.
بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و کوهستان و گردنه حیران این شهرستان، یکی از جاذبه های گردشگرپذیر آن است

گفتنی است این بانوی ۳۷ ساله در حال گرفتن عکس سلفی بود که ناگهان به دره سقوط کرد.