به گزارش صفیر گیلان؛وحید خرمی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان صبح امروز با حضور در شفت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتکو کرد. فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان ها سبب تسریع در خدمات رسانی به مردم […]

به گزارش صفیر گیلان؛وحید خرمی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان صبح امروز با حضور در شفت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتکو کرد.
فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان ها سبب تسریع در خدمات رسانی به مردم می گردد افزود : یکی از راه های محقق شدن اقتصاد مقاومتی هم افزایی دستگاه ها است.
محمدرضا محسنی با بیان اینکه شفافیت در پاسخگویی به مردم یکی از ارکان مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است به مشکلات مردم  در لاسک و روستاهای همجوار اشاره و تصریح کرد : عدم تعیین تکلیف درباره سد لاسک سبب توقف اجرای طرح های هادی و پروژه های عمرانی و ضعف در خدمات رسانی به مردم این منطقه شده است.
وی با اشاره به اینکه مطالبات مردمی نباید روی زمین بماند گفت : باید همیشه با مردم شفاف باشیم و حقایق را بیان کنیم.
نماینده عالی دولت در شفت به وضعیت بحرانی سده روستای نهزم نیز اشاره و تصریح کرد : عملیات اجرایی سازه جدید بر روی رودخانه باید در اسرع وقت آغاز و قبل از شروع فصل کشاروزی مورد بهره برداری قرار گیرد
محسنی بر لزوم لایروبی نهرهای آبرسانی نیز تاکید و اظهار کرد : ساماندهی نهر خانم جوب و نهرهایی که در معرض آبگیری هستند باید در اولویت قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود ۵۵۰ هکتار آببندان در شهرستان شفت اشاره کرد و افزود : با انجام عملیات لایروبی میزان ذخیره آبی آببندان ها برای کشاروزی افزایش می یابد و بسترهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری فراهم می گردد .
فرماندار شفت در ادامه با اشاره به اینکه برخی از رانش های حاشیه رودخانه مربوط به عدم ساماندهی است افزود : با اخذ مجوز های قانونی میتوان برای ساماندهی رودخانه ها از ظرفیت پیمانکاران محلی این شهرستان بهره برد .
وی افزود : پیمانکاران محلی به شهرستان خود علاقه دارند و با توجه به برخورداری از امکانات محلی می توانند پروژه ها را با هزینه کمتری به پایان رسانند و برای بومیان شغل و درآمد ایجاد کنند.