به گزارش صفیر گیلان؛ حضور گسترده و خودجوش مردم رشت و خلق حماسه ۸ دی، نشانگر هوشمندی و آگاهی مردمان این دیار و پایبندی به ارزش های نظام است. متن بیانیه شهرداری رشت بدین شرح می باشد : بسمه تعالی حضور گسترده و خودجوش مردم رشت و خلق حماسه ۸ دی، نشانگر هوشمندی و آگاهی مردمان این […]

به گزارش صفیر گیلان؛ حضور گسترده و خودجوش مردم رشت و خلق حماسه ۸ دی، نشانگر هوشمندی و آگاهی مردمان این دیار و پایبندی به ارزش های نظام است.

متن بیانیه شهرداری رشت بدین شرح می باشد :

بسمه تعالی

حضور گسترده و خودجوش مردم رشت و خلق حماسه ۸ دی، نشانگر هوشمندی و آگاهی مردمان این دیار و پایبندی به ارزش های نظام است. حماسه ای که اسوه و قدوه ای برای سایر استان ها شد و با حضور مردمان سراسر ایران در ۹ دی ماه تکمیل شد و برگ زرینی دیگر به تاریخ پرشکوه این شهر و دیار افزود.

مردمان دیار میرزاکوچک خان جنگلی که در عرصه های مختلف در طول تاریخ اولین های فراوانی را به نام خود ثبت کرده اند و در راه دفاع از نظام و میهن پرستی نیز همواره پیشگام بوده و شهدای پرشماری را تقدیم کرده اند در ۸ دی ماه نیز اثبات کردند که در پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و آرمان های امام راحل (ره)، پیشقدم و در دفاع از ارزش های نظام در صف اول بوده اند و خواهند بود.

دشمنان قسم خورده نظام که همواره در کمین نشسته و نقشه ای شوم برای این سرزمین طراحی می کنند باید بدانند که مردم این کشور به خوبی راه حق را از باطل خواهند شناخت و توطئه های منفعت طلبانه آنان را خنثی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که آنها به مقاصد شوم خود دست یابند و هرگز فریب تریبون های دروغ پراکنی آنها را نخواهند خورد و فریفته چشم انداز واهی که آنها ترسیم می کنند نخواهند شد.

امروز وحدت و حفظ انسجام ملی مهم ترین عامل در حرکت به سوی موفقیت و توسعه بیش از پیش کشور است و آنان که همواره در مقابل این اتحاد و همدلی ایرانیان تسلیم شده اند امروز برای پیشبرد نیات خبیثانه و نشات گرفته از روحیات کینه توزانه، راهی جز نشانه گرفتن آن را پیش روی خود نمی بینند.

مردم ایران فارغ از هر قومیت و مذهب و زبان، برای اعتلای جایگاه و نام ایران، هر کجا که به حضورشان نیاز باشد یکپارچه و متحد صحنه نابی از حماسه وحدت و حضور را بر جریده تاریخ ثبت می کنند.

مردم شهر رشت نیز رفتار کژاندیشان را رصد خواهند کرد و هرکجا که احساس کنند فتنه با شکل و شمایلی دیگر در حال شکل گرفتن است، باز هم با حضور گسترده، هوشیاری خود را به رخ بدخواهان می کشند .

قطعاً رفتارهای مسئولیت پذیرانه مردمان شهرهای مختلف از نگاه دلسوزان نظام پنهان نخواهد ماند و خدمت رسانی به مردم با جدیت بیش از پیش دنبال خواهد شد و در سایه اتحاد و همدلی، شاهد ارتقای سطح رفاه اجتماعی، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار نیز خواهیم بود و ما نیز در مجموعه مدیریت شهری رشت در این راه تمام توان خود را برای ارائه خدمات شایسته به این مردم به کار خواهیم بست.